חברת אביסרור משיקה פרויקט חדש בבאר שבע

חברת אביסרור משה ובניו משיקה פרויקט חדש בבאר שבע בשכונת נווה נוי המבוקשת – אביסרור בנוה נוי. הפרויקט יכלול 36 קוטג'ים בני 5 חדרים כשחלקם כוללים גם יחידת דיור נפרדת. מיד עם התחלת הפריסייל נמכרו בשבוע אחד 6 קוטג'ים והביקושים הערים ממשיכים.

הפרויקט הנוכחי מצטרף ל-5 פרויקטים פעילים נוספים של החברה בבאר שבע: פרויקט הדגל מגדלי אביסרור בשדרות רגר, פרויקט מדורגי אביסרור - מדורגי היוקרה בנווה זאב החדשה, פרויקט נופי אביסרור - גם הוא בשכונת רמות, פרויקט רמת אביסרור בשכונת רמות ופרויקט פנינת אביסרור בשכונת נווה מנחם. בימים אלו החברה מתכננת שכונת מגורים בת 1,000 יח"ד במבואה הדרומית, בסמוך לעיר הבה"דים.

יורם אביסרור, סמנכ"ל בחברת אביסרור משה ובניו, ציין כי "אנחנו שמחים להמשיך לבנות בבאר שבע והפעם בשכונת נווה נוי מהשכונות הטובות והמבוקשות בעיר. הפרויקט יוקם בחלקה המזרחי של שכונת נווה נוי המאופיינת בבנייה צמודת קרקע מה שמשווה לה אווירה כפרית ונעימה. כמו כן הפרויקט יוקם בסמוך למרכז קניות חדש, בסמוך ל-YES פלאנט וכן בסמוך לקניון MALL 7".

חברת אביסרור משה ובניו הוקמה בשנת 1978 בבאר שבע ע"י משה אביסרור המכהן כיום כנשיא החברה. עפ"י דירוג BDI, החברה הגיעה למקום ה-6 בחברות הנדל"ן הפרטיות המובילות בישראל. החברה דורגה לאחרונה במקום השני ברשימת החברות הכי מבוקשות של אתר יד 2. החברה החלה את דרכה בייזום וביצוע של פרויקטים בבאר שבע, וכיום יוזמת ומבצעת אלפי יחידות דיור בפרויקטים למגורים באזורי הביקוש השונים, בין היתר ברחובות, יבנה, אשדוד, מודיעין, ירושלים ועוד. החברה עוסקת גם בנדל"ן מניב – מוכרת ומשכירה אלפי מטרים רבועים של שטחי מסחר ומשרדים במקומות שונים בארץ, בדגש על באר שבע.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר