אפרים הניג קיבל תואר הכבוד "רב קבלן" מטעם התאחדות בוני הארץ

אפרים הניג, היזם והקבלן הוותיק, אשר הקים לפני כ25 שנים את חברת הנדל"ן המשפחתית "אפגד" ובעבר שימש כ15 שנה בתפקידים בכירים בחבה הוותיקה יובל גד שיצרה את צינור המוביל הארצי, והפך אותה לחברת נדל"ן מהמובילות בארץ באותה עת.זכה בתואר הכבוד "רב קבלן" מטעם התאחדות בוני הארץ. מדובר בתואר הניתן אחת לשנתיים כאות הערכה וכבוד לקבלנים מצטיינים על פעילות ענפה בתחום הנדל"ן ועל מסירות לקהילה.

את המגן העניקו להניג ניסים בובליל נשיא ההתאחדות ודוד רוזנר יו"ר ארגון הקבלנים באשקלון באירוע חגיגי רב משתתפים השבוע בגני התערוכה בת"א.

בנימוקים לקבלת הפרס נכתב: "על חלקו בבניית הארץ אלפי יח"ד ועשרות בתי ספר ומבני תעשיה ופעילות יזמות ובניה בארצות חוץ דרום אפריקה, ארה"ב, ג'מייקה וקרואטיה, בה הוא פעיל עד היום." אפרים הניג הגיב על קבלת הפרס "היזמות בנדל"ן בשילוב הבניה עצמה, הוא האדרנלין הזורם בגופי"

הניג, (73) בעל תארים B.A בכלכלה וסטטיסטיקה ו M.A במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים החל את דרכו המקצועית בשנות השבעים בחברת יובל גד, בה שימש כמנהל הכספים ובהמשך כמנכ"ל החברה.  לאחר מכן יצא לעסקים פרטיים ובאמצעות חברה בשם מבנה רב אינטרנשיונל שהקים בנה בדרום אפריקה, בשותפות עם חברת "מנרב אחזקות" עד שנת 1991. עם תחילת העלייה ממדינות חבר העמים, הקים יחד עם "קבוצת ים סוף" את חברת "מבנה רב דירות" החברה בנתה אלפי יחידות דיור בפריסה ארצית.

ואז ב 1989, הקים הניג את חברת "אפגד". חברת הנדל"ן המשפחתית אפגד פועלת מזה 25 שנים בהן בהנהגתו של הניג יזמה והקימה החברה פרויקטים בפריסה ארצית בהיקף של אלפי יחידות דיור. כמו כן, פועלת החברה בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת פרויקטים במסגרת פינוי בינוי ותמ"א 38, פרויקט ראשון (324 יח"ד) נמצא בביצוע בת"א. בשנת 2002 הקים הניג יחד עם "שיכון ובינוי בע"מ" את חברת "אפגד אירופה בע"מ" לייזום ופיתוח פרויקטים בקרואטיה, כאשר במהלך הדרך קנתה חברת "אדמה" את חלקה של "שיכון ובינוי", תוך הזרמת מימון לפרויקטים חדשים בחברה.

עם מוניטין של מעל ל-40 שנה בתחומי הנדל"ן והתשתיות, ממשיך הניג גם היום להוביל את פעילות החברה המשפחתית, כשלצדו בנו שי, המשמש כמנכ"ל החברה, בתו יעל בתפקיד סמנכ"ל השיווק ובנו איציק בתחום תמ"א 38.


 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר