החידושים הטכנולוגיים בתחום העגורנים שיאפשרו לכם לבנות על בטיחות

המספרים הגבוהים והכואבים של תאונות העבודה באתרי בנייה, נובעים בין היתר מהעובדה שאנו חיים בעידן בו קיימת דרישה לבנייה לגובה באזורים אורבניים צפופים. בכל פרויקט, ולו הקטן ביותר, נדרש תכנון עגורנים מוקפד הנעשה ע"י צוות מקצועי בכיר, ועל אחת כמה וכמה בפרויקטים גדולים

 

בשיתוף סקייליין

 

בבנייה בפרויקטים של התחדשות עירונית ובנייה לגובה, נדרשת כמות עגורנים רבה על שטח מצומצם יחסית, הנושאים משקלים גבוהים של קירות בטון, משטחי זכוכית ועוד חומרי בנייה הנמצאים בשימוש כיום. פרויקט מסוג זה דורש תכנון הנדסי מתקדם המשכלל את כלל הפרמטרים הנדרשים, כגון העמדת העגורנים, שיטות הרכבה ופירוק, הגבהה והנמכה, שטחי התארגנות, חפיפה בין עגורנים ועוד.

שוחחנו עם צוות המהנדסים הבכיר בסקייליין, והבנו שחשיבות התכנון בשלב מוקדם, עוד לפני חפירת הבור, עשויה להתבטא במשאב היקר ביותר באתר - חיי אדם. כמו כן, שלב התכנון כולל את בחירת סוג העגורן למניעת חפיפה והתנגשות, והתאמה מיטבית שלו לדרישות הפרויקט. זאת, תוך גיוס הטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר לשמירת חיי אדם.

 

טכנולוגיה כחוף מבטחים

סקייליין פיתחה מספר טכנולוגיות חכמות, מהמתקדמות בתחום, על מנת להקל משמעותית על תהליכי העבודה באתר הבנייה ולהקטין באופן ניכר את הסיכונים הכרוכים בביצוע באתר ומחוצה לו. המגמות המובילות את צוות ההיגוי של החברה נועדו לתת מענה באיתור פערים מקדימים למניעת תקלות, הגברת הפיקוח והבקרה על עבודת המנוף וסביבת האתר, נטרול סיכונים ויצירת מקום מבטחים עבור המנופאי לשמירה על חייו. ריכזנו עבורכם את החידושים הטכנולוגיים שיהפכו את סביבת העבודה למקצועית, יעילה ובטוחה יותר עד כדי 'אפס תאונות'.

 

סקייליין קוקפיט

ללא ספק, מדובר כאן בבשורה פורצת דרך בענף. לראשונה בעולם, ניתנת למנופאי אפשרות לנווט ולהפעיל את העגורן ממקום מבטחים על הקרקע, במקום מתא מתנדנד התלוי בגובה רב על גבי העגורן. זאת באמצעות פיתוח המשלב ניסיון רב שנים בענף העגורנים עם ידע טכנולוגי מתקדם של מצלמות, חיישנים ורדארים המזרימים נתונים חיוניים, בזמן אמת. העובדה שהמפעיל יושב בבטחה על הקרקע מגבירה את יכולות הריכוז והמיקוד שלו באופן משמעותי ומאפשרת למנופאי, למנהל העבודה ולכל הנוגעים בדבר, לקבל החלטות מדויקות בכל רגע נתון. המערכת כבר עובדת בהצלחה רבה ומוטמעת באתרי בנייה ברחבי העולם. 

 

סקייליין קוקפיט, במקום תא מתנדנד תלוי בגובה רב (צילום: ערן לם)

 

עגורן לאפינג עירוני לבנייה בסביבה צפופה ורוויה

ענף הבנייה בישראל של היום, פועל יותר ויותר באזורים המאוכלסים בצפיפות ובבנייה לגובה. השימוש בעגורן עירוני שם סוף לבנייה מעל גני ילדים ובתי ספר, מונע התנגשויות בין עגורנים ומצבים המסכנים את בטיחותם של תלמידי בתי ספר והגנים, הולכי רגל ותושבים בבניינים הסמוכים. 
העגורן העירוני הינו עגורן מסוג לאפינג, בעל זרוע הנוטה כלפיי מעלה, המאפשרת הפעלה ברדיוס מינימום בטוח ומונעת מהעגורן לסטות מגבולות אתר הבנייה בכל צורה גיאומטרית.  שילוב כל מערכות הלאפינג מביא לייעול ולמהירות הביצוע של הפרויקט ומעל הכל, להעלאת רמת הבטיחות!

 

עגורן לאפינג עירוני לבנייה בסביבה צפופה ורוויה (צילום: יוני שפר)

 

מתקן הזנה סקייליין פידר

מתקן ההזנה החדשני "סקייליין פידר" (שנרשם כפטנט עולמי), פותח באופן ייעודי כזרוע הרמה נוספת, הפועלת באופן עצמאי, ללא קשר לעגורני הצריח באתר. מדובר בזרוע עגורן להעלאת חומרי גלם מכל הסוגים באופן בטיחותי, ולחיסכון העלויות הגבוהות של שימוש בעגורן למטרה זו. יתרה מכך, הפידר, שנכנס עד 2 מטר לעומק המבנה, שומר על בטיחות העובדים שאינם צריכים להתקרב לקצה המבנה כדי למשוך פנימה את חומרי הגלם.
 

מתקן הזנה סקייליין פידר (צילום: רמי קצב)

 

מערכת למניעת התנגשות עגורנים AMCS

מערכת פיקוח למניעת התנגשות עגורנים, בעלת טכנולוגיה שיודעת לקרוא את השטח, עד רמת דיוק המתריעה אוטומטית בפני התנגשות אפשרית בין זרוע עגורן אחד לאחר ועוצרת באופן אוטומטי את עבודת המנוף. המערכת ניתנת להתקנה על כל סוגי המנופים לניהול תלת ממדי של מעל 100 מנופים באתר, עגורני צריח ו/או מנופים ניידים, הפועלים באותו אתר ועלולים להפריע זה לזה. מטרת המערכת להפנות את תשומת הלב לסכנות האפשריות ומניעתן בזמן אמת.

 

מערכת למניעת התנגשות של מעל 100 עגורנים באתר אחד (צילום: יח"צ AMCS)

 

מערכת מסכי פרסום דיגיטליים ובטיחותיים לעגורנים "סקיי סיין"

מערכת מודולארית של מסכי לד דיגיטליים ועבירים לרוח. המערכת פותחה כחלופה חכמה ובטיחותית לשלטי הלו-טק הנמצאים כיום על גבי העגורן. התחרות בתחום הנדל"ן מגבירה את הצורך בנראות גבוהה מול המתחרים ובחשיפה אפקטיבית לשותפים בפרויקט, תוך מתן מענה קריאטיבי והעברת מסרים תדמיתיים ופרסומיים תומכי מכירה. שלטי הפח או תאורה הקיימים כיום עלולים לייצר 'מפרש רוח', לסובב את זרוע העגורן לכיוון לא רצוי, ליצור בלימה ולפגוע ביציבותו. מבנה השילוט החדש מקטין משמעותית את הסכנות הנלוות ומעניק לעגורן מענה קריאטיבי וחדשני להעברת מסרים תדמיתיים ופרסומיים תומכי מכירה.  
 

           התחרות בתחום הנדל"ן מגבירה את הצורך בנראות גבוהה (צילום: יוני שפר)

 

לתחזק, לאבטח ולהבטיח בטיחות

למרות שכל עגורן יוצא ממפעל היצרן כשהוא עונה על כל דרישות הבטיחות, ביצוע עבודות תחזוקה באופן תדיר והוספת אמצעי בטיחות תומכים, הכרחיים לשמירה על חיי צוות העובדים ולמניעת תאונות, ואף לחיסכון הוצאות מיותרות הנובעות מהשבתה של האתר בשל תקלות. בואו ניקח את הבטיחות כמה צעדים קדימה ונשנה את הסטטיסטיקות. בואו ניישם את כל מה שצריך, כדי שנוכל לבנות חיים מבלי לסכן חיים. לאתר סקייליין 

 

על המחבר
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר