יישומים מתקדמים - ציפויי ננו טכנולוגיה (NTSI)

חדשות
10.10.2012

טכנולוגיית LiquidGlass של חברת NTSI הנם יישומים מבוססי ננו טכנולוגיה פורצת דרך עטורת פרסים בינלאומיים, מובילה בעולם בתחום הציפויים הננומטרים להגנה על משטחים ומתן פתרונות מבוססים פתרונות מתקדמים.

ציפוי LiquidGlass מהווה שכבת הגנה לתשתית בעובי 100 ננומטר (דק פי 500 משערה אנושי) ומעניק לה תכונות חדשות ומשופרות. משטחים שצופו ב- LiquidGlass יהיו נקיים יותר, קלים לניקוי ובעלי רמת היגיינה גבוהה יותר.

ציפוי ה- Nano אקולוגיים לחלוטין ובטוחים לשימוש, יוצרים סביבה חסכונית לתחזוקה, תוך שימוש פוחת בחומרי ניקוי ומאריכים את תוחלת החיים של התשתיות המצופות. המוצרים מיוצרים בתקני ISO ועומדים בסטנדרטים מחמירים ומיוצרים בגרמניה.

מה ניתן לצפות?! ובכן כמעט כל תשתית, כל אלמנט, כל חומר גלם בר ציפוי.

ציפוי ננו לאבן מהווה אלטרנטיבה אקולוגית לסילר. בניגוד לסילר הציפוי אינו אוטם את התשתית אך מעניק לה מאפיינים הידרופוביים, בקטריוסטטיים והופכים אותה לקלה לניקוי.

הציפוי מאפשר את נשימת האבן והפרשות המלחים. החומר עצמו חסר ריח, אקולוגי לחלוטין ובלתי מסוכן. יתרון משמעותי מול סילר סטנדרטי - ניתן ליישם את הציפוי על תשתיות לחות!! בריסוס פשוט וישיר על האבן. ניתן לצפות חיפוי אבן, רובה, אבן טבעית, סטוקו, חמר, אבן גיר, אבנים משתלבות, טרקוטה, צבעי קיר סופגים, חמר, ריהוט אבן, בלוקים ועוד.

אחד היישומים החזקים של NTSI הנו ציפוי ננו לזכוכית.

ציפוי ייחודי, מוכן לשימוש המיוצר בננו טכנולוגיה לציפוי והגנה על משטחי זכוכית תוך שיפור תכונות והענקת מגוון מאפיינים לזכוכית המטופלת.

עשרות אלפי מטרים של ציפוי NTSI על משטחי זכוכית מיושמים על ידי יצרני הזכוכית, זכוכית בידודית ומחסמי זכוכית מהמובילים בישראל, בקירות מסך במבני ציבור, תעשייה ובניה רוויה. הציפוי מאושר ומומלץ על ידי יועצי אלומיניום מובילים.

מולקולות Sio2 בקנה מידה ננומטרי מרוססות על גבי הזכוכית, חודרות לנקבוביות ויוצרות שכבת זכוכית טהורה ואינרטית. שינוי המבנה המולקולארי בשטח הפנים משדרג את התכונות ההידרופוביות וכך מפחית באופן משמעותי את הצטברות האבנית. זכוכית עם ציפוי NTSI נקייה יותר, קלה לניקוי וזוכה לתכונות נוספות ומשופרות.

ציפוי מעניין נוסף הוא ציפוי ננו לטקסטיל. מדובר בציפוי הגנה ייחודי, חד רכיבי ומוכן לשימוש המיוצר בננו טכנולוגיה לציפוי והגנה על טקסטיל, עור ובד מכל סוג (טבעי, סינתטי או מעורב) תוך שיפור תכונות ועמידות הבד והענקת מאפיינים ייחודים.

בשונה מהתפיסה בה אנו שואפים לייצר בד באופן שיהיה עמיד יותר לכתמים ו/או שחיקה על ידי יצירת סיבים סינתטיים מיוחדים או על ידי שימוש בכימיקלים לניקוי, מוצרי NTSI מציעים פתרון ייחודי כולל.

מולקולות Sio2 בקנה מידה ננומטרי מרוססות על הטקסטיל ועוטפות את סיבי הבד בשכבה בלתי נראית, בלתי מורגשת, גמישה וחזקה. שיטת הגנה ייחודית זו שומרת על סיב הבד.

עין אנושית או מגע אנושי לא יבחינו בין בד שטופל לבד שלא טופל, אך עם זאת בד שטופל יציג תכונות של עמידות בפני ספיגת נוזלים ושמן, שחיקת הסיבים והצבע וכן עמידות גבוהה בפני כביסה, שחיקה ובליה.

הציפוי מאפשר לטקסטיל להמשיך ולנשום ואינו מונע חדירת אויר או לחות. סיב הבד הוא זה שמוגן וככזה ימנע חדירה של זיהומים לתוכו.

ישנם ציפויים אנטי בקטריאליים המיושמים בבתי חולים וחדרים נקיים, ציפויים אנטי גרפיטי אשר מאפשרים הסרה קלה של גרפיטי, ציפויים למתכות, עץ ופלסטיק והיריעה קצרה מלתאר.

אומנם ישנם מוצרים נוספים שנקראים 'ננו' אבל כאן מדובר בטכנולוגיה מוכחת שזכתה לפרסים בינלאומיים רבים, בניהם:

  • 2007-2008-2009 פרסים מטעם ארגון איכות הסביבה האירופאי The Green Apple
  • 2009 פרס פתרונות חכמים מטעם ה NHS - ארגון שירות הבריאות הלאומי בבריטניה
  • 2010 The 2010 Frost & Sullivan EU New Product Innovation Award
  • 2010 המצאת השנה - מגזין האמריקאי Esquire
  • 2010 The World Technology Awards- Finalist
  • 2011 פרס המדע הלאומי בגרמניה בתחרות 365places in the land of ideas 

NTSI השיקה לאחרונה סדרת STD (סטנדרט) המיועדת לשוק 'עשה זאת בעצמך', ניתן להשיג יישומי ננו לתשתיות אבן, טקסטיל, זכוכית ואריחים בחנויות נבחרות.

ניתן לקרוא אודות הטכנולוגיה המתקדמת באתר NTSI - www.ntsi.co.il.

 

 

 


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן (ללא עלות!)
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר