כיצד יוצרים סינרגיה בין קבלן ללקוח?

השינויים בדירות קבלן הפכו לחלק בלתי נפרד מהליך הבנייה. מעט מאד רוכשים ישאירו את הדירה המוצעת על ידי היזמים כפי שהיא. בעולם אינדיבידואלי לכל אחד צרכים אחרים וביטוי אישי לסגנון החיים שלו. ההיצע הגדול בחנויות החיפויים, הכלים הסניטריים והנגרות מאפשר זאת ותומך בבחירות שונות ומגוונות.

מצד אחר עומדים הקבלנים מול לחצי הבנייה והתחייבויותיהם ומעדיפים עבודה אחידה, שוטפת, ללא דרישות פרטניות, שמעקבות את לוחות הזמנים.

 

מרבית החברות הקבלניות מחזיקות מתאמי שינויי דיירים מטעמם. זו פונקציה חשובה, שלמעשה מגשרת ומתרגמת את רצונות הלקוח לשטח. פעמים רבות מתלווה לתהליך השינויים מעצב/ת פנים ואז עבודת המתאם מתחדדת יותר. אמנם לא כל פנטזיה אדריכלית ניתנת למימוש בדירת קבלן, אולם אי אפשר להתעלם מכך, שעיצוב הפנים הוא המקצוע הקרוב ביותר למהות התוצאה שתתקבל מכל מלאכת הבנייה. בסופו של דבר הבנייה היא עבור אנשים. הם המשתמשים הסופיים. עיצוב הפנים, בין אם זו דירה או משרד, הוא התאמתה של הבנייה המתועשת לכל אינדיבידואל.

מלאכת עיצוב פנים טובה תוכל להקל למעשה את עבודת הקבלן בעזרת תוכניות מסודרות לכל תחום ותחום: תוכנית בנייה, מערכות סניטציה, מיקומים מדויקים לנקודות החשמל, התאורה, פריסות החיפויים למיניהם וכדומה. עיצוב פנים מקצועי יחבר את כל השכבות בסנכרון. הוא ידאג שנקודת החשמל למדיח ולטוחן האשפה לא תתנגשנה עם נקודת המים ועדיין כולן יכנסו למתחם ארון הכיור במטבח, שהחשמלאי יבין את ייעודה של כל נקודת חשמל ולכן ידע להפריד מעגלים והקומקום החשמלי לא יקפיץ את הפקק, כשנפעיל אותו עם המדיח. דלתות יורחקו מסוף הקיר לפחות ב-10 ס"מ על מנת לשמור על משקופים שלמים. נישות לארונות קיר יהיו לפחות בעומק של 66 ס"מ על מנת לאפשר התקנה נקייה של דלתות הזזה. הספרינקלים לא יוסתרו על ידי ההנמכות למיזוג ועוד ועוד. לא מזמן נתקלתי בקבלן שמיקם את נקודת המים למדיח הכלים מאחורי המדיח. כך סומן בתוכניות האינסטלציה של יועץ האינסטלציה. כמובן שזו טעות. הזנת המים למדיח חייבת להיות בארון הכיור. בסופו של דבר תוכניות עיצוב פנים מסודרות מראש יתרמו למניעת תקלות לא צפויות ושקט לקבלן. הלקוח לא יקבל לידיו את הדירה ויגלה שנקודת החשמל לתאורה מוסתרת מאחורי המיטה, כי רוחב מיטת הנוער היא 120 ס"מ ולא 90 ס"מ. יהיו יותר לקוחות שבעי רצון, שיקבלו בית למידותיהם ולתוכניותיהם.

 

 

מחשבה מראש על מידות, גבהים, עומקים, מיקומים וכדומה של כל המערכות בבניין יהפכו את הלקוחות למרוצים יותר, כי הדירה האישית שלהם נתפרה בדיוק עבורם. כאשר קבלן יקבל לידיו מפה ברורה יותר מראש, תוכניות העבודה ייכנסו בקלות לרוטינת העבודה השוטפת ובסופו של דבר הוא גם מרוויח לא מעט מהשינויים והשדרוגים, שהלקוח מבקש לעצמו.

זו לא רק עבודה קבלנית של בטון, ברזל וצנרת. מלאכת הבנייה הופכת ליצירה נשגבת יותר, משהו להתגאות בו. כולם ירגישו טוב יותר. גם הקבלן וגם הלקוח. הלקוח קיבל את דירת חלומותיו וירגיש מסופק מההוצאה הגדולה ביותר בחייו והקבלן יזכה ברווח נאה, שמגיע ביד פתוחה, ולא פחות חשוב - משם טוב וממליצים לעתיד.

על המחבר
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר