לוי שטרק זילברשטיין מהנדסים יועצים חונכים משרד חדש

 

לוי שטרק זילברשטיין מהנדסים יועצים בע"מ, חברת תכנון התחבורה מהמובילות והוותיקות בתחומה, גזרה שבוע שעבר את הסרט וחנכה את משרדה החדש, ממנו יפעל "סניף מרכז" של החברה.

סניף מרכז הארץ של החברה ימשיך להיות מנוהל על ידי אינג' רן זילברשטיין, מהשותפים הבכירים בחברה, וייתן מענה לשלל הלקוחות של המשרד ובדגש על אילו היושבים במטרופולין גוש דן, ירושלים ובדרום.

"לוי שטרק זילברשטיין" פתחה את סניף מרכז בשנת 2018 עם הגדילה בהיקף הפעילות מול הגורמים השונים בגוש דן ובירושלים – נת"ע, נתיבי איילון, צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים ועוד. העברת הסניף למשכנו החדש תאפשר להגדיל את צוות הסניף לכ-30 אנשים, ובכך את סך עובדי המשרד לכ-100(!).

המשרד החדש ממוקם בקומה ה-25 של מגדל "הכשרת הישוב" באזור התעסוקה BBC, בסמוך למגדלי ב.ס.ר ולקניון איילון, הוא תוכנן ע"י אדריכל גיא וליקסון (VSTUDIO) תוך תשומת לב מרבית ליצירת מרחב מזמין ונעים, הנותן לכל אחד מאנשי הצות מרחב אישי ותחושת אינטימיות לצד נקודות מפגש והפריה במרחבים הציבוריים.

חברת לוי שטרק זילברשטיין מהנדסים יועצים בע"מ, הוקמה בשנת 1991 ומאז מהווה One Stop Solution לכל צרכי תכנון התחבורה של לקוחותיה – מתכנון דרכים, תנועה ותחבורה, תכנון רמזורים עם וללא העדפה לתחבורה ציבורית, תכנון רק"ל, מטרו ומערכות הסעת המונים, ועד תכנון תחבורה חכמה, כתיבת הנחיות תכנון, עריכת מחקרים ויעוץ למשרד התחבורה, לרלב"ד ועוד.
החברה נודעת בזכות יכולתה לשלב רמה מקצועית הנדסית גבוהה ביותר והקפדה על הפרטים לצד שירותיות גבוהה ונאמנות גבוהה לפרויקטים שהיא מתכננת, ללקוחותיה, ולעובדיה.

 

חדר ישיבות

 

 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר