מיכל קרסני מונתה למנכ"לית איגוד המהנדסים

מיכל קרסני מונתה למנכ"לית איגוד המהנדסים. קרסני, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עבדה בתשע השנים האחרונות בחברת "כנס גרופ" העוסקת בניהול פעילות שוטפת של איגודים רפואיים ומדעיים, בניהול כנסים, ימי עיון והדרכות. בתפקידה האחרון קרסני שימשה כסמנכ"ל אופרציה. היא ניהלה עשרות עובדים בסניפי החברה בארץ ובחו"ל.

בעבר קרסני שימשה כמנהלת לוגיסטית של חברה שעסקה בתחומי יבוא ויצוא של כימיקליים לארץ ואף עבדה בעמותה פילנתרופית של הברון רוטשילד.

באיגוד המהנדסים קרסני תחליף את ענבל כבירי שפורשת לאחר כעשר שנים. לדברי מיכל קרסני "אני מודה ליו"ר האיגוד, מר דני מריאן ולחברי האיגוד על האמון שניתן לי. זהו אתגר להמשיך להצעיד את האיגוד קדימה, לקדם את פעילותו בתחומים השונים ובשיתוף פעולה מלא מול המוסדות להשכלה גבוהה להביא דור צעיר לשורותיו. אני מתכוונת לפעול להעלאת המודעות בקרב המהנדסים, לטפח שיתופי פעולה ועבודה מול ארגונים וגופים ציבוריים,  לקדם הכשרתו של המהנדס האזרחי באמצעות פעילות ענפה של האיגוד והפצת מידע מקצועי שוטף בתחומים המקצועיים. בשבועות הקרובים אנו עתידים להשיק אתר חדש לאיגוד שיהווה פלטפורמה מקצועית ומקור ידע לכל בעלי העניין בתחום ההנדסה האזרחית ובתחומים משיקים".  

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר