"מנרב" תשתף פעולה עם "נקסטקום" ותקים את חוות טורבינות הרוח הגדולה בישראל, בהיקף של כ-260 מיליון שקל

חברת נקסטקום, העוסקת בתכנון, בהקמה ובתחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, תשתף פעולה עם מנרב הנדסה ובניין בע"מ בהקמת פרויקט "רוח בראשית" להפקת חשמל מאנרגיית רוח, בקרבת תל פארס ברמת הגולן. הפרויקט, שהיקפו מוערך בכ-260 מיליון שקל, נחשב לגדול מסוגו בישראל. במסגרתו יקימו צמד החברות תשתית עבור 39 טורבינות רוח לייצור חשמל, בהספק של כ-190 מגה וואט. משך הביצוע הצפוי: כ-23 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודה.

 

טורבינות רוח בישראל. צילום: גיאגיאגיא, רשיון השימוש

 

הפרויקט יבוצע על ידי מיזם משותף (50/50) לנקסטקום ומנרב, שישמשו במשותף כקבלן ההקמה של חוות טורבינות הרוח. כניסת הפרויקט לתוקף כפופה לסגירת ליווי פיננסי לפרויקט על ידי רוח בראשית, שהינה שותפות שהוקמה לטובת הפרויקט, המוחזקת ב-60% בשרשור על ידי החברה הציבורית אנלייט אנרגיה מתחדשת, ויתרת האחזקה הינה על ידי שותפי אנלייט מקבוצת אוירם בע"מ. 

 

קראו גם על פרויקט הקמפוס המערבי בבית חולים רמב"ם, שבו חברת מנרב ביצעה את שלדי המבנים >>

 

הזכייה בפרויקט זה מצטרפת לפרויקט משותף נוסף של מנרב ונקסטקום, לתכנון ולהקמה של פרויקט טורבינות רוח בעמק הבכא תמורת 136 מיליון שקל.

 

פרויקט רחב היקף

פרויקט "רוח בראשית" כולל גם תחנת משנה מתח עליון, תחנת מיתוג, הנחת קו מתח עליון תת קרקעי באורך כולל של 26 ק"מ, 27 ק"מ של דרכי גישה, מערכת חשמלית במתח גבוה לאיסוף האנרגיה המיוצרת חשמול התחנה והפעלתה ועוד. 

 

פיני ליברמן, מנכ"ל מנרב הנדסה: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקט, שמתווסף לצבר הפרויקטים של מנרב בתחום התשתיות והאנרגיה. הפרויקט מביא לידי ביטוי את יכולות הביצוע של מנרב הנדסה באופן מיטבי". 

 

גיא ישראלי מנכ"ל נקסטקום: "אנו שמחים וגאים לקחת חלק בפרויקט משמעותי זה. זכיה בפרויקט זה מחזקת את האסטרטגיה של קבוצת נקסטקום בתחום האנרגיה המתחדשת".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר