מקדמים יחד את כוח האדם בענף: רשמים ממפגש פורום מנהלי משאבי האנוש של ענף הבנייה

האתגרים בענף הבנייה כיום הם רבים ומורכבים. חברות וארגונים, לצד אנשי מקצוע רבים, מתמודדים עם האתגרים מדי יום ביומו כשאחד האתגרים מרכזיים הוא המשאב האנושי. מחסור בכ"א מקצועי איכותי, פיתוח עתודה ניהולית ושימור עובדים, הם רק חלק מהסוגיות שבהם הענף נתקל.  

לרשמים מהמפגש הקודם לחץ כאן >> להרשמה למפגש הבא לחץ כאן >>

פורטל CivilEng, שמחובר מאוד לשטח, לקהילות הענף ושמהווה מרכז למידע, לקח על עצמו את קידום פיתוח המשאב האנושי בענף וכחלק מהפעולות השונות שלנו, ייסדנו פורום ייעודי לתחום. הפורום מורכב ממנהלי משאבי אנוש בחברות מהענף – חברות ביצוע, ניהול ופיקוח, משרדי תכנון וספקים שונים. מטרתנו היא ליצור שיח עמיתים ולמידה משותפת, כמו גם לייצר נטוורקינג לבעלי תפקידי ניהול מש"א בענף. בפורום לוקחים חלק נציגים מהחברות הבאות: אשטרום, תדהר, מליבו, אזורים, שיכון ובינוי, ברן, גליל, א. דורי, מנרב, דקר, אלמוג כדאי, קבוצת אורון, ינון, אינטר, אשל הנדסה, אבני דרך, זובלין וחברות נוספות. המפגש הראשון של הפורום התקיים בחודש יוני 2018 ובו דנו בעיקרי בעיות כ"א בענף. 

 

 

מחדדים את ארגז הכלים

המפגש השני נערך אתמול - 6.11.18 - ואותו הקדשנו לקבלת כלים נוספים שיעזרו לקידום ניהול משאבי האנוש. את המפגש אירחה חברת "תהל".

 

המפגש כלל שתי הרצאות. הראשונה, שהועברה בכישרון רב על ידי רונן זינגר סמנכ"ל משאבי האנוש של תהל, התמקדה בניהול אתגרי משאבי האנוש בתהל כארגון ישראלי וגלובלי. רונן שיתף אותנו בקשיים, בתובנות ובצעדים שיישם בארגון כדי לתכנן את כ"א לטווחים ארוכים וקצרים וכדי להתמודד עם אתגרי החברה: האופי הפרויקטלי של הענף, המרחק והשוני התרבותי בין מדינות בארגון גלובלי, ואתגרים נוספים. כמו כן רונן שיתף אותנו בתרבות הארגונית הקיימת בתהל כיום ובפעילותו כמוביל את מדיניות כ"א בחברה.

 

 

ההרצאה השנייה הועברה על ידי רויטל מאירוביץ, יועצת ארגונית בכירה מחברת אראההרצאה עסקה בדמות ה-HRPB, מנהל משאבי האנוש כשותף עסקי. התמקדנו בצעדים אופרטיביים כדי לתת ערך מוסף גדול יותר לארגון, תוך הבנה מעמיקה של צרכיו, בצורך להכניס חדשנות ניהולית לארגון ובצורך במידע  הפיננסי של הארגון כדי למקד את הצורך בכ"א.

 

 

אנו מודים לכל מי שלקח חלק במפגש ונשמח לראותכם גם במפגשים הבאים. 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר