משפרים את השירות במטרונית

שר התחבורה ישראל כץ: "משפרים את השירות במטרונית".

מה- 1 בינואר יחולו שיפורים בתדירות הנסיעות ויתווספו 10 מטרוניות חדשות במטרופולין חיפה.

במטרה לתגבר ולשפר תדירות, לייעל שירות ולענות על צרכי הציבור במטרופולין חיפה, הודיע השבוע משרד התחבורה כי ב-1 בינואר יתווספו 10 מטרוניות חדשות לצי המטרוניות הפעילות וכתוצאה מכך יבוצעו שיפורים בתדירות הנסיעות של המטרונית במטרופולין חיפה. השינויים מבוצעים לאור דרישת ראש העיר חיפה לתוספת תדירות לאחר הטמעה מוצלחת של המטרונית, זאת לאחר ביצוע סקרים מקיפים, קבלת משוב ממשתמשי המטרונית ומניתוח שינוי השימוש בתחבורה הציבורית במטרופולין חיפה.

שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, ציין כי השיפורים בתדירות המטרונית הינם חלק מתוכנית המשרד לשפר את הנגישות של תושבי מטרופולין חיפה. "מדובר במהפכה של ממש שמקרבת בין כל חלקי המטרופולין החיפאי. אני מקווה כי בעקבות ההפעלה המוצלחת של המטרונית, גם המשך השיפורים בתדירות ובהגדלת מספר המטרוניות ישפר את המציאות התחבורתית במטרופולין חיפה ויעודד מעבר לתחבורה הציבורית." לדברי כץ, מדובר במערך מתוכנן של שיפורים נרחבים במערך התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה, שנועדו להיטיב עם התושבים באזור ולספק להם שירות באיכות ואמינות גבוהה ביותר.

ראש העיר יונה יהב ברך על השיפורים בתדירות המטרונית ואמר כי "תגבור סבב המטרוניות מראה כי הציבור מכיר ביעילות מערכת ההיסעים ההמונית של חיפה והוא "מצביע ברגליים" ומשתמש במטרונית הזמינה באופן שיגרתי". בימים אלה הגיע לסיומו משא ומתן ממושך שקיים ראש העיר עם משרד התחבורה במטרה לתגבר את קווי המטרונית המגיעים מהקריות לחיפה בכלל ולשכונת הדר בפרט.

10 מטרוניות חדשות יתווספו ב- 1 בינואר לצי המטרוניות הפעיל במטרופולין חיפה. תוספת זו תביא לשיפור ניכר בתדירות ובמספר נסיעות המטרונית בקווים הקיימים. כיום מבוצעות 456 נסיעות מטרונית לכיוון אחד בשלושת הקווים הקיימים, כלומר 912 נסיעות יומיות בשני הכיוונים. החל מה- 1 בינואר יבוצעו 960 נסיעות יומיות, תוספת של 48 נסיעות ביום.

תוספת הנסיעות היומיות תבוא לידי ביטוי בשיפור התדירות בנסיעות המטרונית. בקו 1 תשופר תדירות המטרונית בשעות השיא (בין השעות 6:00-9:00 ובין 15:00-19:00) לכל 4 דק' במקום כל 5 דק'. בקו 2 יבוצעו התאמות בתדירות הנסיעות שאינן בשעות השיא. בין השעות 7:00-8:00 תשופר תדירות המטרונית לכל 6 דק'. אחה"צ ללא שינוי בתדירות.

בקו 3 תשופר תדירות הנסיעות של המטרונית. בשעות השיא, בין 6:00-7:00 ובין 8:00-9:00 מטרונית כל 7 דק' במקום כל 10 דק' כיום. בין 7:00-8:00 כל 5 דק' במקום כל 6 דק' כיום. אחה"צ, בין 15:00-16:00 כל 7 דק' במקום כל 10 דק' כיום. בין 16:00-18:00 כל 6 דק' במקום כל 10 דק' כיום. בשעות הלילה, בין 23:00-24:00 כל 20 דק' במקום פעם בשעה (כל 60 דק') כיום.

מידע זמין לכולם: השיפורים בקווי המטרונית ילוו במערך הסברה ועדכונים במוקד כל-קו 8787*. מידע מפורט ניתן לקבל באמצעי המידע של 'דן בצפון', מפעילת המטרונית. כמו כן, ניתן להתעדכן באתר האינטרנט הייעודי של מערך התחבורה הציבורית החדש של מטרופולין חיפה www.metrobus.gov.il ובדף הפייסבוק של המטרונית.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
אילן3
משקרים לציבור התדירות לפעמים 20-25 דקות. האוטובוסים האלה עם אותו מספר מושבים כמו באוטובוס אגד דחסו באופן קיצוני את האנשים מי שלוקח מטרונית עושה זאת בלית ברירה בלבד.
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר