סיכום מפגש CivilEng Think tank למתכנני מבנים

במטרה להוביל שינוי בענף הבנייה, אתמול נערך המפגש נוסף במסגרת CivilEng Think Tankמיזם ייחודי שמטרתו להוביל קבוצות חשיבה בענף הבנייה. הפעם זה היה תורם של מתכנני המבנים להתאסף במשרדי CivilEng.

 

את המפגש הנחה מהנדס לירן לוין ובמהלכו זכינו להרצאה מרתקת של מהנדס זיו סלומון וכן נערך דיון שמטרתו לקדם חשיבה משותפת שתשנה ותעצב מחדש את המצב הקיים בענף. לקריאה מהו Think Tank >> 

 

 

בקהל נכחו בין היתר מתכננים מהמשרדים הבאים: אילן בן דוד, גוטמן מהנדסים, דוד מהנדסים, שמעוני נבון מהנדסים, סטאר מהנדסים, ירון-שמעוני-שחם מהנדסים, ענבי/גוטליב-תכנון מהנדסים, חיים ויחיאל שטינברג מהנדסים, דוד מהנדסים, תדהר בנייה, זיסוביץ-דקל מהנדסים, גליל הנדסה, אבנר איזדיאן וסלומון מהנדסים.

 

 

מהנדס זיו סלומון, מתכנן מבנים ובעלי "סלומון מהנדסים", היה אחראי על ההרצאה המקצועית, שעסקה באתגרים תכנוניים הקשורים לקומות המעבר בפרויקט "מרכז ניר" בפתח תקווה. המבנה מורכב מבחינה הנדסית ועיצובית, דבר הדרש התמודדות עם אתגרים תכנוניים.

 

עם תום ההרצאה, נערך דיון פורה ומעניין שבו הועלו הסוגיות שאיתן מתמודדים החברים\ות בפן המקצועי וגם האישי. בעיקר עסק הדיון בעתיד מקצוע מתכנן המבנים. בין היתר, החברים דנו במיתוג המתכננים, ביחס השותפים בפרויקט למתכנן, באתגרים, בשכר הטרחה, ביתרונות לניסיון בתחום, במכוני בקרה ועוד.

 

מתכננים יקרים, אנחנו כאן בשבילכם. CivilEng היא הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסם מאמרים פרי עטכם המקצועי, סקירה של פרויקטים מאתגרים ופתרונות יצירתיים, טורי דעה, טקסטים בנושאים הקרובים ללבכם ועוד. מוזמנים לדבר איתנו, כאן >> 

 

תודה לכל מי שהגיע למפגש, נתראה במפגש הבא.

 

 

לגלרית התמונות המלאה >>

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
2 תגובות
התמונה של אנונימי
אביאל
אני סטודנט שנה רביעית שממש מחפש משרד מאמן , אין אפילו דרושים מראה שזו קליקה מאוד סגורה אשמח לטיפים !
התמונה של אנונימי
טלסוב איגור
הים הוא אחד המרכיבים .קשה ללמוד-בקלות בקרב.אני בתפקיד 20 שנה.ברכותי.
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר