קול קורא לסטארטאפים בענף הבנייה

קחו את הסטארטאפ שלכם קדימה

שוק חברות הסטארטאפ בישראל פורח ומושך אליו משקיעים מוסדיים ופרטיים מכל העולם. מידי יום ביומו אנו שומעים על מדינה או על קרן השקעות חדשה שפותחת נציגות או מקימה מאיץ (Accelerator) לסטארטאפים בישראל, זאת במטרה להיות חלק מה-Start-Up Nation.

 

מדינות רבות בעולם - ארה"ב בראשן - מנסות למשוך אליהן חברות סטארטאפ ישראליות תוך מתן הבטחות להטבות, מענקים והשקעות בתמורה לפיתוח המוצר ועידוד הכלכלה המקומית. ואכן, חברות סטארטאפ ישראליות שנמצאות מעבר לשלב הפיתוח הראשוני - וככאלה הן בעלות טכנולוגיה מוכחת - מעוניינות לחדור לשווקים הגלובליים מחד גיסא, ומחוזרות על ידי גורמים שונים מאידך גיסא. בדרך כלל חברות אלה לא מודעות לכלל האפשרויות העומדות בפניהן או מהי האפשרות העדיפה מבחינתן.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשמנסים לכבוש את השוק האמריקאי?

ראשית, יש להבין ולהכיר את המנגנונים שבהם תיתקלו. בארה"ב צריך לקחת בחשבון את היתרי העבודה, הוויזות, את השוק המקומי וכיצד הוא עובד. שנית, צריך לחבור למשקיעים פוטנציאליים נכונים ורלוונטים כשלצד זה, מערך השיווק והמכירה חייב להיות מותאם לשוק האמריקאי, שבו הדגשים הם אחרים. מהצד המשפטי יש לקחת בחשבון שהחוק בארה"ב עובד בצורה שונה. אופן ההתאגדות, הסכמי מייסדים והשקעות, תקנונים, הסכמי שימוש וגם התנהלות שותפת אל מול גורמים שונים - פרטיים וציבוריים - כל אלה דורשים הבנה מעמיקה מאוד של השוק המקומי ונדרשת מעטפת משפטית שרלוונטית לשוק האמריקאי בפרט.         

 

ברוכים הבאים לקונטיקט 

המקום שבו הפיתוח תופס תאוצה בימים אלה, בייחוד בתחום ההשקעות (Venture Capital - Equity Financing, Pre-Seed, etc) הוא מדינת קונטיקט. שם מנסים למשוך סטארטפים ישראלים ומעניקים הטבות לכאלה שעומדים בתנאים מסוים. באמצעות לשכת המסחר וזרוע ההשקעות של המדינה, פועלת מדינת קונטיקט לאיתור, להשקעה ולטיפוח סטארטאפים ישראלים שמוכנים לחדור לשוק האמריקאי. 

 

מעוניינים שהסטארטאפ שלכם יטע שורשים בארה"ב?

לפרטים נוספים ניתן לפנות לעו"ד אביב מעוז - מתמחה בתחום החברות  ומשמש כיועץ בפירמת עו"ד אמריקאית מובילה. לחצו כאן >>

פרופיל בלינאין: עו"ד אביב מעוז

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר