רשות הגז הטבעי הקימה מערכת לניהול תהליכי רישוי הגז

חברת אלעד מערכות השלימה פרוייקט לפיתוח ויישום מערכת מידע ממוחשבת לניהול התפעול הכולל של רשות הגז הטבעי בישראל ובכלל זה תהליכי הרישוי והפיקוח של ספקיות גז טבעי. המערכת מבוססת על פיתוח והתאמות ייעודיות למערכת Dynamics CRM Online של חברת מיקרוסופט וכן שימוש במערכת ניהול מסמכים המבוססת על מערכת SharePoint של מיקרוסופט. את הפרוייקט מטעם הלקוח ליוותה חברת הייעוץ IT Solutions .

מערכת המידע שפיתחה אלעד מאחסנת ומנהלת את כלל התהליכים הקשורים למתן רישוי לחלוקה או הובלת גז טבעי מכח החוק ופיקוח על מקבלי הרישוי. המערכת, הפועלת במודל ענן, מסייעת בניהול ותיעוד כ- 15 תהליכים עם ממשק בין התהליכים. היא אחראית על ניהול המידע ההנדסי ומידע תכנוני סטטוורי. היא מסייעת בין היתר בניהול תהליכים כגון: ניהול ומעקב משימות ופרוייקטים, תהליכי שמירה תכנונית, אישור תכניות הנדסיות, בדיקת תכנון, טיפול בהתנגדויות בעלי קרקעות, מעקב אחר בעלי רישיונות חלוקה או הובלת גז טבעי, ניהול לוח זמנים, קשר מול היועצים בתחום, קבלת מענה לפניות מגישי בקשה לרישיון, טיפול בפניות הציבור ועוד. בנוסף, תתממשק המערכת למערכות מקצועיות ותפעוליות נוספות הפועלות ברשות הגז.

מערכת ה- SharePoint שיושמה במקביל תטפל בניהול המסמכים, תכתובות הדואר והדואר האלקטרוני הקשורים בכלל התהליכים ברשות. המערכות ישמשו כ- 20 משתמשים בקרב אנשי רשות הגז הטבעי ויועצים בתהליכי התכנון והרישוי. ברשות הגז צופים גידול עתידי במספר המשתמשים.היקפו של הפרוייקט נאמד בכמיליון וחצי ₪.
רשות הגז הטבעי הוקמה בשנת 2002 על ידי משרד התשתיות הלאומיות והינה הגוף האחראי על הסדרת משק הגז הטבעי בישראל. תשתית הגז הטבעי בלחץ נמוך הופכת את הגז הטבעי גם לצרכנים קטנים יותר כמו מפעלי תעשייה קטנים ובתי עסק צורכי אנרגיה. רשות הגז הטבעי אמונה על נושא הבטיחות, תכנון אסטרטגי לטווח ארוך על מנת להבטיח אספקת גז טבעי לישראל, מתן רשיונות ופיקוח על בעלי רשיונות, קביעת תעריפים ואמות מידה למתן שירותים ועוד.

לדברי אסנת שוחט, מנהלת אגף רגולציה ברשות הגז הטבעי, "רשות הגז צועדת אל עבר עולמות האנרגיה המתחדשת וכחלק ממחויבות זו לחדשונות ולהובלה, בחרה את Dynamics CRM כפתרון אשר יהווה התשתית לניהול תהליכים בארגון וטיפול בפניות. יש נחיצות גדולה הן ברמה הבטיחותית והן ברמת ניהול התהליכים לסדר ולניהול באופן מקצועי – ואנו ברשות הגז הטבעי עושים ככל יכולתנו כדי לספק לצרכנים את הנדרש באופן יעיל ובטוח. תהליכי אישורים ברשות הגז שהיו עד כה ארוכים ולא מאורגנים - יתייעלו משמעותית ויהיו מסודרים הרבה יותר נוכח האפשרות לתכנון ניהול נכון, תיעוד של תהליכים ומעקב תהליכים, לרבות הקצאת לוחות זמנים לסיום כל תהליך והפקת דוחות ייעודיים".
שוחט הוסיפה:" אלעד מערכות זכתה במכרז ליישום המערכת, אשר תוכנן על פי נוהל מפת"ח. היא נבחרה משום שהפגינה מקצועיות, ניסיון, ידע רב בפתרונות מיקרוסופט וסיפקה את יחס העלות/תועלת הטוב ביותר

לדברי דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "פלטפורמתDynamics של מיקרוסופט הינה תשתית XRM המאפשרת מגוון רחב של יכולות ויישומים דוגמת ניהול קשרי לקוחות, ניהול נכסים, ניהול תהליכים משפטיים, ניהול סיכונים, ניהול תורים ועוד. כל אלה, מאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין ארגונים מוכווני שירות ללקוחות. פרוייקט ה- XRM ברשות הגז הטבעי מהווה את אחד מפרוייקטי ה- XRM הראשונים ברשות ממשלתית. המערכת מסייעת לרשות לעבוד באופן מסודר, יעיל ולספק שירות ברמה גבוהה"

לדברי אורנה ראובני, מנהלת פרוייקטים בכירה ב IT Solutions מדובר בפרוייקט מאתגר שדרש הרבה חשיבה, תשומת לב מפורטת לתהליכים מורכבים ועבודה מסודרת ועל פי מתודולוגיה בנויה. תודות לעבודה מאומצת ומשותפת עם הרשות ועם אלעד, ההטמעה עברה בהצלחה רבה.

 

אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל. קבוצת אלעד מעסיקה למעלה מ- 750 מומחים.אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת וחברה במועדון ה- President Club היוקרתי של Microsoft, וכן שותפה עסקית בכירה של IBM. הקבוצה פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד.

לאתר החברה: www.elad.co.il

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר