תכנים המתויגים עם: המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון

במחקר נבדקה האפשרות להפחית את כמו חישוקי הפלדה בעמודים מבטון, באמצעות חומרים מרוכבים. העמודים שנבדקו עברו תחת מכבש בעל תסבולת מקסימלית של 500 טון.

במסגרת ההאקתון, שנערך כחלק מקורס סטטיקה 2, הסטודנטים להנדסת בניין נדרשו לבנות גשר מחבילת פסטה יבשה שמסוגל לעמוד בעומסים.

רגע לפני שהסטודנטים להנדסה אזרחית באונ' בן גוריון ובמכללת סמי שמעון עושים את צעדיהם הראשונים בענף הבנייה, חיברנו אותם לתעשייה במפגש עם אנשי מקצוע מנוסים.

באירוע, שנערך בשיתוף עם CivilEng, הוצגו מיזמים חדשניים בתחומי ענף הבנייה. כמו כן, נערך פאנל חדשנות שבו תלמידי המחלקה להנדסת בניין שאלו שאלות ושמעו מאנשי המקצוע כיצד מכניסים חדשנות לענף מסורתי.

ההאקתון של הסטודנטים להנדסת בניין במסגרת קורס סטטיקה קיבל תפנית מפתיעה - הם נדרשו לבנות גשר מחבילת פסטה יבשה שמסוגל לעמוד בעומסים.

בתחילת חודש מרץ ערכנו פעילות מקצועית עבור המחלקה להנדסת בניין במכללה האקדמית להנדסה, סמי שמעון

השנה אנחנו מתארחים בירידים הבאים: אוניברסיטת אריאל \ המכללה האקדמית להנדסה שמי שמעון (קמפוס באר שבע) \ הטכניון מאוד נשמח אם תקפצו לומר לנו שלום...

אני מרגיש שהלימודים לפעמים לוקחים אותך למקומות שאתה יכול מהר מאוד לשאול את עצמך "למה בעצם אני לומד את הדברים האלה? אני הרי לא אתעסק עם זה..." אבל בסופו של דבר לכל דבר קטן שאתה לומד ישנה חשיבות גדולה בעולם האמיתי...

לקראת תחרות קאנו מבטון שתתקיים בפסח הקרוב, הנבחרת של מכללת סמי שמעון קמפוס באר שבע מספקת הצצה לפרוייקט שלהם...

לקראת תחרות קאנו מבטון שתתקיים בפסח הקרוב, הנבחרת של מכללת סמי שמעון מספקת הצצה לפרוייקט שלהם...

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר