זרקור אנשים: לידור לאסנר

לידור לאסנר - סטודנט שנה ד' להנדסת בניין

המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - קמפוס אשדוד

 

שם: לידור לאסנר

שנת לידה: 1987

מצ"ב משפחתי: רווק

השכלה: סטודנט שנה ד' להנדסת בניין במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - קמפוס אשדוד.

תפקיד נוכחי: כיום עובד במשרת סטודנט במשרד קונסטרוקציה ואדריכלות "ב.ס.ב מהנדסים" - אשדוד.

פרטי התקשרות: מייל: lessner1@gmail.com

--

הגאווה הפרטית שלי:

אני מתגאה בכל דבר שאני מצליח להביא לידי ביצוע בשטח, בין אם זה תכנון של הפרט הקטן עד הגדול ביותר.

 

מדוע בחרת ללמוד הנדסת בניין והאם אתה מצליח לשלב עבודה במקביל ללימודים ? 

בחרתי בענף לימודים זה משום שלדעתי הוא ענף בעל השפעה רבה בארץ, זהו ענף שדורש סוג מאוד מסוים של אנשים המסוגלים לשלב בין חזון אישי ובין היכולת להביא את החזון לידי מימוש בפועל, יחד עם האחריות המקיפה שהם לוקחים על כתפם.

מאז ומעולם נמשכתי למקצועות המדוייקים והמוחשיים יותר ולכן זו הייתה הבחירה המתבקשת עבורי, מה גם שאבא שלי עובד במקצוע בתור מנהל פרויקטים, ועולם הבנייה קרוב לליבי.

לגבי נושא העבודה - בתור סטודנט קשה מאוד לשלב את העבודה (בין אם בתחום ובין אם לא) במקביל ללימודים אך יחד עם זאת אני חושב שזה חלק חשוב ובלתי נפרד מהלמידה וההתנסות שמחברת את כל מה שלמדנו בתיאוריה עם הביצוע הממשי של הדברים. התמזל מזלי והצלחתי למצוא עבודה בתחום ואני מרגיש כי התנסות זו תורמת לי מאוד. 

 

האם אתה מרגיש כי הלימודים מחברים אותך לענף הבנייה הלכה למעשה ?

אני מרגיש שהלימודים לפעמים לוקחים אותך למקומות שאתה יכול מהר מאוד לשאול את עצמך "למה בעצם אני לומד את הדברים האלה? אני הרי לא אתעסק עם זה..." אבל בסופו של דבר לכל דבר קטן שאתה לומד ישנה חשיבות גדולה בעולם האמיתי, משום שבסופו של דבר כל פיסת מידע כזאת כמעט תמיד תהיה קשורה לדבר ולו הקטן ביותר שיכול מאוד להיות שתפגוש במהלך עבודתך בתחום לאחר הלימודים, לכן אני מרגיש שהלימודים מחברים אותי מאוד לענף.

 

האם אתה מרגיש כי הסטודנטים מקבלים חשיפה מספקת לנעשה בתעשייה ? אם כן, כיצד מתבצעת החשיפה ?

כפי שציינתי, לדעתי החשיפה לתעשייה הינה דבר חשוב מאוד המקשר בין התיאוריה לבין הפרקטיקה ולכן אין לוותר עליו. במכללה שבה אני לומד, החשיפה לתעשייה הינה בגדר חובה וכל סטודנט מחויב לבצע 200 שעות במהלך שנה ד' במסגרת משרד או תחת בעל מקצוע שיאושר ע"י המכללה בהתאם למסלול הלימודים בו הוא מתמחה (תכנון\ביצוע) ועלינו להגיש בסוף החשיפה דו"ח המפרט את כל מה שעברנו ועשינו. במקרה שלי, המקום שבו ביצעתי את החשיפה לתעשייה שלי הפך למקום העבודה הקבוע שלי ולכן אני חושב שזה דבר נחוץ ומבורך!

 

מה דעתך על ענף הבנייה בארץ ?

לדעתי ענף הבנייה בארץ נמצא בתנופה מתמדת ובהליכי שיפור והתקדמות בכל מה שקשור לאופני הביצוע, התכנון והפיקוח. כמובן שכמו בכל דבר ישנם האנשים שגורעים מהתחום, אך רובו המוחלט של ענף הבנייה הינו הגון, מאורגן ומחושב. לטעמי, ענף הבנייה הינו מהחזקים ביותר בכלכלת הארץ ויש לו תפקיד מרכזי ואינטגרלי בחיי היום יום של כולנו ובו תלויה בין היתר איכות החיים של כולנו, החל מתהליכי הבנייה שמשפיעים על הסובבים ועד למגורים בבית עצמו שבהחלט צריכים להיות בעלי סטנדרטים גבוהים בהתאם לחברה של היום. 

 

ספר על תחרות קאנו מבטון בה לקחתם חלק השנה

כחלק מהמסורת של השנים האחרונות, פרויקט קאנו מבטון הינו חלק מעשי בקורס "מבנים מרחביים", אשר נלמד בסמסטר א' של השנה הרביעית במכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון (קמפוס אשדוד) והביצוע נמשך לאורך כל שנת הלימודים.

הפרויקט נבנה ותוכנן לפי ההנחיות ותקנון התחרות הארצית, המאורגן ע"י איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות בישראל ועיריית מעלות תרשיחא. 

  • כניסה לסיקור המלא כאן
  • כניסה לסרטון הממחיש את תהליך הבנייה כאן

 

על המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון

SCE - המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון החלה לפעול בשנת 1995, באישור המועצה להשכלה גבוהה. כיום זוהי המכללה הגדולה ביותר בארץ עם למעלה מ- 5,000 סטודנטים.

 

על המחבר
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר