עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל: הרכבת בנתיבות צפויה להביא לעלייה של 8% במחירי הנדל"ן בעיר, שהיא שוות ערך לעליה של 30% במרכז

170 מיליון שקל הושקעו בהקמת הפרדה מפלסית שתאפשר נסיעת כלי רכב בגשר מעל מסילת רכבת העמק. היום בלילה יבוטל הרמזור והנסיעה תהיה חופשית לכל הכיוונים.

בפיצוץ שבוצע לקראת הצהריים, נפתח התוואי שארכו 4.6 ק"מ, בין הצד המזרחי לצד המערבי של הר גילון. בעוד שלוש שנים, ישמש המסלול את קו הרכבת שבין כרמיאל לחיפה ולמרכז הארץ.

רגע מרגש צויין הבוקר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל, הנסלל ע"י חברת נתיבי ישראל: בפיצוץ מבוקר שבוצע במנהרות הכרם בעומק של כ-200 מטרים מתחת ליישוב גילון, נפרצה המנהרה הראשונה בפרויקט. הפועלים בשני ראשי הכרייה של שותפות החברות דניה סיבוס וחברת התשתיות הסינית CCECC, נפגשו במנהרות, התחבקו והניפו את דגלי ישראל וסין.

אילוסטרציה מרהיבת של מהלך הקמת גשר מקטעים בדחיקה, כולל הקמת נציקי קצה ונציבי השילוח. טכנולוגיה זו מאפשרת הקמת גשר המורכב מאלמנטים טרומיים, מבלי להפריע להמשך הפעילות הסדירה המתקיימת מתחת לגשר (מסילת רכבת, נתיבי תנועה, מעבר מים וכדומה

לתושבי הערים גדולות בעולם יש דעות מוצקות על מערכת התחבורה הציבורית בעירם, שמהווה, לרוב, חלק משמעותי מחייהם. הרכבת התחתית עשויה להיתפס בעיניהם כנקייה ויעילה או מלוכלכת ומאיימת והאוטובוסים כאמינים או איטיים ובלתי צפויים...