ברוש בניה | Soltell Systems | גאודע בקרת בנייה | תדהר בנייה | ירון שמעוני שחם | בסט | עומר | SHUNTONG | תצפית נדל"ן | שער ניהול פרויקטים ומכרזים | נתיבי ישראל | פייסט אדריכלים | שי גיל פרוייקטים | עדיא | WECON | ארז מהנדסים | מגאד בנין והשקעות | Opanadlan | אכברט מהנדסים | GSL | קרן יסודות | ארזי בר שדה | OZPRO | אלומלייט (ישראל) | א.שדה | אסותא תשתיות | אפקון בניה | צוות קאופמן | סמנטו טכנולוגיות | Volach & Co - Law Office | שיכון-בינוי | אדם-אטיאס | קובטי יוסף | ארגון נכי צה"ל | יצחק שטרן | יגאל ארנון | Xypex | זיוה אש | B&S - Real estate group | IEC | יעקב מזרחי | עמית לויתן | ינון | קבוצת ענק חיפויים | האחים אום | קב' צליח רוטשילד | קוואנטק | ארז אבוהב, משרד עורכי דין | עומר הבונים | WXG | מגאסון | קבוצת שיבולת | אמי מתום | SL נדל"ן | yaniv | א.כצמן מהנדסי בניין | דניאל וינד | Shirininvestments | אלקטרה דנקו | אחים אום | אורית רוב | GLOBAL-RAISE | קרן דנון פתרונות פשוטים בנדלן | אישיו סי אס | א. שדה פרויקטים | ש.ז.ר ניהול והנדסה | אזורים | סולל בונה | ב. דוד הנדסה ובניה | חברת החשמל | ליב הנדסה | ענפ הנדסה | יועץ בטיחות אש | JTLV | עיריית תל אביב | מנרב | בלנק לרר מהנדסים | עץ השקד | אחים רזניקוב | לקס הנדסה | INTSITE | Kornit Digital | קבוצת גבאי | אחים רזניקוב | שלומי ראובן | שרביב | קו מדידה | גבריאל לוטן מהנדסים | מ.א דרום השרון | סיון ביצוע | שגראוי ליבוביץ | ניצן ענבר | Aura Air | Solarise Energy | DISTOMAP | ינון תכנון יעוץ ומחקר | גב-ים | סלומון מהנדסים | אלומלייט | דוד רז | קבוצת אודור | מסד עוז ניהול והנדסה | עמית מערכות | עומר הנדסה | RECOM | אילן בן דוד מהנדסים | רזאור הנדסה וייעוץ | א.כצמן מהנדסי בניין | עו"ד גיא פרבמן רשף ושות' | מגוריט ישראל | עמרם אברהם חברה לבנין | בוגרי הטכניון | שתית |

מהיום: צמד מנהרות חדש מחבר בין עכו לכרמיאל. מזל טוב !

הרכבת מתקרבת לגליל. בפיצוץ מבוקר שבוצע לפני הצהריים בלבו של הר גילון בגליל המערבי, נפרצה השנייה מבין צמד המנהרות של קו הרכבת החדש הנסלל אל העיר כרמיאל. המנהרות שארכן כ-4.6 ק"מ, הן חלק מפרויקט של חברת נתיבי ישראל, להקמת מסלול נסיעה חדש באורך של 23 ק"מ, שיחבר את כרמיאל אל קו מסילות החוף באיזור עכו.

"קווי הרכבת שיפתחו בזכות המסילות החדשות, יעודדו את המגורים ואת התיירות בגליל ויעניקו תרומה של ממש לחיזוק הפרנסה", אמר שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ, "רשת הרכבות החדשה של מדינת ישראל, משפיעה לטובה על איזורים רבים בגליל ובנגב. הנחישות של ממשלת ישראל והתוצאות בשטח, הן מסר ליזמים. עכשיו זה הזמן להשקיע בפריפריה. הקטר עומד לצאת מהתחנה".

האדריכל שי ברס, מנכ"ל נתיבי ישראל, אשר קיבלה בשנת 2010 את האחריות על סלילת הקו לכרמיאל, ציין כי החברה ממשיכה במקביל בתכנון הארכת הקו לקרית שמונה. "העבודות בפרויקט כוללות יצירת תוואי שיתאים למהירות נסיעה של 160 קמ"ש", אמר ברס, "לצורך כך אנו מזיזים כבישים, מקימים גשרים חדשים מעל נחל נעמן ומטים את נחל חילזון. בתום הפרויקט, נשיב לשטח אלפי פקעות של רקפות ומיני צמחים, הנשמרים בתקופת העבודות ע"י רשות הטבע והגנים בשמורת אפק".

מנהל פרויקט רכבת עכו-כרמיאל המהנדס איתמר גליל, סיפר כי הפרויקט מבוצע בהתאם ללוחות הזמנים ומסגרת התקציב, שהיקפה כ-2.8 מיליארד שקל. בשלב הבא בפרויקט, תחל הקמת מערכת התשתית במנהרות. ארכה של כל מנהרה, הינו 4625 מטרים, והן מחוברות ביניהן ב-18 מנהרות קשר. מנהרות הרכבת לכרמיאל מבוצעות ע"י שותפות ישראלית-סינית של החברות דניה סיבוס ו-CCECC.

לכתבה על פריצת המנהרה הראשונה לחץ כאן

התמונות באדיבות: אלבטרוס

לפני הפיצוץ

רגע הפיצוץ

חבירת הצוותים

הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של מערכת האתר
מערכת CivilEng
מברוק. פרוייקט חשוב !
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר