רכבת ישראל פתחה היום את תחנת הרכבת החדשה בנתיבות

בעקבות פתיחת תחנת הרכבת החדשה היום בנתיבות, ציינה עפרה חדד, סמנכ"ל חברת יורו ישראל שבסיס מושבה בנתיבות ומקימה בה פרויקט צמודי קרקע:

"לקראת פתיחת הרכבת בעיר ראינו התעניינות מאד מסיבית בשבועיים האחרונים. אם עד לפני שבועיים היו 9-10 טלפונים בשבוע - בשבועיים האחרונים אנחנו מקבלים 20-25 שיחות בשבוע. אני צופה בתקופה הקרובה עליית מחירים של 8% בגלל הרכבת ושיפור הנגישות. אם כיום אנחנו מוכרים קוטג' בן 5 חדרים ב-1.33 מיליון - בעתיד הקרוב מחירו יעמוד על 1.4 מיליון ₪. חשוב להבין שעליית מחירים בסדר גודל כזה נחשבת למשמעותית ביותר בדרום, ושוות ערך לעלייה של 30% במרכז. הרכבת מביאה את נתיבות 15 דקות מאשקלון, 20 דקות מאשדוד ורק שעה מת"א. הנגישות הזו הופכות את אופציות התעסוקה לתושבי העיר לגדולות יותר, ויחד עם הטבת המס ופריחת התרבות והחינוך בעיר האטרקטיביות שלה עולה. למרות כל ניסיונות הממשלה להוריד את מחירי הדיור, האנשים מבינים שאם לא ימצאו פתרונות דיור בעצמם, כולל מעבר לפריפריה, לא תהיה להם דירה"

חברת יורו ישראל מקימה את פרויקט יורו פאלאס בשכונת מערב נתיבות החדשה. מדובר בפרויקט צמודי קרקע, הכולל 24 קוטג'ים בני 5 ו-6 חדרים בשני מפלסים, עם 2 חניות צמודות ומחסן בגינה, שיוקמו במגרש ששטחו 6,863 מ"ר. מהחברה נמסר כי הפרויקט נבנה בסטנדרט בנייה עשיר וגבוה הכולל, בין היתר, אסלות סמויות, הכנה למערכת קולנוע ביתית, חשמל תלת פאזי ועוד.

הדמיית פרויקט יורו פאלאס בנתיבות של יורו ישראל. קרדיט - רן ון דן 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר