אז... מה היה לנו השנה?

2019 היתה שנה מיוחדת בקבוצת CivilEng מהרבה בחינות. התרחבנו, גייסנו, הכשרנו ולמדנו. הקהילה שלנו גדלה והפעילות שלנו תפחה.

 

ניתן להגדיר את 2019 בקבוצה כשנה של תמורות ושינויים. למה אנחנו מתכוונים? המשיכו לקרוא.

 

הובלנו שינוי פנימי

קבוצת CivilEng צמחה השנה והתרחבה. פיתחנו שתי מחלקות חדשות – מחלקת התוכן ו-CivilEng Academy. האקדמיה הוקמה במטרה להקנות לאנשי מקצוע בענף ידע וכלים פרקטיים שישמשו אותם בעבודתם מדי יום ביומו והיא החלה את פעילותה באופן רשמי בדצמבר שעבר, כשממש בשבוע שעבר חגגנו שנה לפעילותה. האקדמיה העבירה השנה למעלה מ-350 שעות לימוד בכ-25 קורסים. ניתן לקרוא על פעילות האקדמיה, כאן >>

 

 

על התוכן נרחיב בהמשך.

 

ממשיכים לעבוד עבורכם

לצד מחלקות התוכן והאקדמיה, צוות הגיוס שלנו גדל וכולל כעת מובילות תחום, כשכל אחת מהן מתמחה בעולם תוכן ספציפי – תכנון וייעוץ, ניהול ופיקוח, ביצוע, משרות מטה ועוד. חידדנו את החזון שלנו בתחום הגיוס וההשמה כשהגרעין הוא להוות בית מקצועי המשפיע על ניהול ופיתוח ההון האנושי בענף הבנייה והנדל"ן. במסגרת הפעילות הענפה שלנו, גם השנה מועמדים רבים מצאו בית חדש. וכן, גם אנחנו - עברנו למשרדים חדשים.

 

 

תחום נוסף שבו גדלנו והשתפרו נוגע לתכנים ולפעילויות. במהלך השנה האחרונה פעילות התוכן שלנו גדלה מאוד – פרסמנו מאות מאמרים מקצועיים, ראיונות עם אנשי מקצוע ובכירים בענף, חדשות ופרסומים רבים. הפרסומים הקיפו מגוון רב של תחומים – מסקירות של פרויקטים בביצוע, דרך מאמרים מקצועיים בנושא תכנון ועד כתבות בנושאי אקדמיה ושיחות עם סטודנטים. 

 

כ-300 אלף איש גלשו השנה ב-CivilEng. הגולשים שלנו נהנו השנה מעשרות מאמרים איכותיים בנושאים שונים, לרבות ביצוע, תכנון, לוחות זמנים, טיפים מקצועיים, סקר שכר ועוד. וכמובן, קהילת ענף הבנייה הלכה וגדלה, עם כ-5,000 אנשי מקצוע שפעילים בקבוצות ה-WhatsApp שלנו, כ-20 אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק ובקבוצות השונות ועמוד אינסטגרם עם כ-3,000 עוקבים. ניתן להצטרף לאחת מקבוצות ה-WhatsApp שלנו, כאן >> 

 

הובלנו שינוי כלל ענפי

יצאנו אל השטח ואף הבאנו אותו אלינו. פורום בכירים בענף הבנייה התכנס לראשונה ודנו בו באתגרים הגדולים של הענף ובסוגיות הצפויות לקבל ביטוי משמעותי ב-2020 והלאה. נפגשנו עם סטודנטים בפקולטות השונות במטרה לספר להם ולחשוף אותם לענף הבנייה, לדיסציפלינות השונות בו ולאתגרים שבהם הם צפויים לעמוד. כמו כן, העברנו קורסים מקצועיים בארגונים – החל מערבית מדוברת ועד פיתוח מנהלים – כדי לתת ערך מקצועי מוסף לאנשי המקצוע בחברות השונות. 

 

כמו כן, ערכנו כנסים מקצועיים בתחום משאבי האנוש, שבהם לקחו חלק אנשי מקצוע מהתחום, ואף קידמנו לראשונה פורום סמנכ"לי משאבי אנוש שבו דנו באתגרי התחום, בעתידו ובסוגיות הבוערות – זאת במטרה לחולל שינוי שיקדם את ההון האנושי בענף. על פורום משאבי האנוש של CivilEng >> 

 

 

ערכנו מיטאפים רבים בנושאי תכנון, ביצוע ותחבורה ואף ייסדנו את פורום הנשים הראשון בענף הבנייה, שנפגש לראשונה לקראת הקיץ ושבמסגרתו נשות ענף הבנייה דנו בסוגיות החשובות, בשאלות מקצועיות ובהחלפת דעות.

 

במסגרת המפגשים דיבר יניב זוהר, מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, על ניהול מגה פרויקט תשתיות מסוג זה, אלה בן-נון, בעלת משרד הניהול EBN, הרצתה על סט הכלים הייחודי שמביאות עמן נשים לענף הבנייה, דורון מילר, סמנכ"ל חטיבת הבנייה של סולל בונה, הציג את פרויקט "אשלים" (תחנת הכוח הראשונה בארץ המבוססת אנרגיה תרמו-סולרית) ונערכו אף הרצאות אורח של מתכנן התנועה אלון וינברגר (פרויקטי תחבורה בקנדה), מוריה דביר מחברת ג.א.ש (בנושא מנהור), זיו סלומון, בעל משרד התכנון סלומון מהנדסים (אתגרים תכנוניים בקומות מעבר) ועוד. 

 

 

איך 2020 תיראה? עוד לא נגלה לכם את כל הקלפים. אבל דבר אחד כבר אפשר לספר. במאי 2020 ייערך לראשונה מרוץ ענף הבנייה והנדל"ן, נדל"ןRUN.  זוהי יוזמה ראשונה מסוגה בענף ואנו מקווים שעד מאי תיכנסו לכושר, כי הולך להיות אירוע מיוחד. ומעבר לזה, אנחנו מבטיחים להמשיך ללוות אתכם בכל צומת מקצועית, לספק לכם תוכן איכותי וערך אמיתי, כל זאת במטרה להוביל יחד אתכם שינוי בענף הבנייה. 

 

לפרטים על מירוץ נדל"RUN  >> 

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר