אלקטרה נדל"ן מוכרת את חלקה בבית קודאק תמורת כ-103 מיליון שקל

העיסקה תניב לאלקטרה נדל"ן תזרים חופשי בסך של כ-57 מיליון שקל לאחר פרעון התחייבויות.

לאחרונה מכרה החברה את חלקה במגדל אלקטרה בתמורה לכ- 300 מיליון שקל.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "העיסקה הנוכחית ממחישה שוב את יכולותיה היזמיות של אלקטרה נדל"ן, שהובילה יחד עם שותפיה את הקמת בית קודאק בפתח תקווה מרכישת הקרקע דרך חתימת הסכם שכירות ובניית הבניין עד לאכלוסו המלא. הפרוייקט הניב לחברה במהלך השנים רווחים משמעותיים בהיקף של כ- 25 מיליון שקל, ומימושו עתה הינו חלק מתכניתנו האסטרטגית, אותה אנו מיישמים בשנתיים האחרונות, למימוש נכסים לצורך שיפור נזילותה ויחסיה הפיננסיים של החברה והורדת המינוף הפיננסי "

חברת אלקטרה נדל"ן ממשיכה ביישום תכניתה למימוש נכסים. היום מדווחת החברה, כי חתמה על הסכם למכירת חלקה (33%) בבית קודאק בפתח תקווה, וזאת תמורת כ-103 מיליון שקל. אלקטרה נדל"ן תרשום, עם השלמת העיסקה, עודף תזרימי בסך של כ-57 מיליון שקל, וזאת מאחר וסכום של כ-45 מיליון שקל מתוך התמורה מבטא את חלקה של החברה בחוב שנלקח לצורך הקמת הבניין וכן הוצאות עסקה. כמו כן, תרשום אלקטרה נדל"ן, לאחר השלמת העיסקה, רווח לא מהותי. בהקשר זה יצויין, כי במהלך השנים 2007-2014 רשמה אלקטרה נדל"ן רווחים מצטברים משמעותיים בהיקף של כ- 25 מיליון שקל כתוצאה מעליית ערכו של הבניין, מאז הקמתו ועד התקופה הנוכחית.

בית קודאק שנבנה בקריית אריה שבפתח תקווה בשנת 2007 על ידי אלקטרה נדל"ן, אס.ג'י.אס וחברת פרשקובסקי, משתרע על שטח של 24 אלף מ"ר, ובנוסף כולל הנכס כ-23 אלף מ"ר של חניונים תת קרקעיים. הפרוגרמה המורכבת של הבניין, שתוכננה על-ידי ישר אדריכלים, כוללת מפעל מכני הכולל פס ייצור, מפעל אלקטרוניקה ומפעל מכניקה עדינה, יחד עם שטחי משרדים המאכלסים כ-600 עובדי היי-טק.

בתחילת החודש דיווחה אלקטרה, כי השלימה עסקה למכירת מניותיה (62%) בבניין משרדים בצפון הארץ. החברה רשמה בעקבות העסקה תזרים מזומנים של כ- 13 מיליון שקל. יצויין, כי במסגרת העיסקה, הועברה הלוואה בהיקף של כ- 83 מיליון שקל, שהיתה רשומה בחברה המאוחדת שהחזיקה בנכס, לידי הרוכש.

קודם לכן, דיווחה החברה, כי חתמה על הסכם למכירת חלקה (25%) במגדל אלקטרה בתל-אביב לקבוצת אמפא, וזאת תמורת כ-300 מיליון שקל. אלקטרה נדל"ן תרשום עם השלמת העיסקה עודף תזרימי בסך של כ-104 מיליון שקל

אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו החזקות ובניהולו של גיל רושינק, מחזיקה בכ-35 נכסים מניבים, בשיעור תפוסה של כ-90.5% ובשטח כולל של כ-750 אלף מ"ר (כולל שטחי חניונים). נכסי החברה ממוקמים בעיקר בישראל, גרמניה, ארה"ב וקנדה . כמו כן, לחברה פעילות יזמית בהודו, בשיתוף עם חברת נכסים ובניין.
 

בתמונה: גיל רושניק סמנכל פיתוח עסקי אלקטרה נדל"ן

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר