גיל רושינק מונה למנכ"ל אלקטרה נדל"ן

עו"ד גיל רושינק (37) מונה למנכ"ל חברת אלקטרה נדל"ן הציבורית. רושינק הצטרף לשורות אלקטרה נדל"ן בשנת 2006, וכיהן בחברה במספר תפקידים, כאשר מאז מאי 2013 הוא מכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. קודם לכן, כיהן רושינק כמנהל פיתוח עסקי ומנהל נכסים החברה. רושינק יחליף בתפקיד את שי וינברג, שהודיע בתחילת השבוע, כי יפרוש מתפקידו לטובת ניהול חברת אלייד נדל"ן.

במסגרת תפקידיו בחברה, היה רושינק מעורב בשורה של מהלכים עסקיים, לרבות תהליכי מו"מ, רכישה והשבחה של נכסים, ניהול מו"מ עם שוכרים בישראל ובחו"ל, ניהול הסכמי אשראי מול המערכת הבנקאית בחו"ל, וכן היה אחראי על חלק משמעותי מתכנית מימוש הנכסים שיושמה על ידי החברה בשנים האחרונות. רושינק הינו בעל תארים במשפטים ובמנהל עסקים בהתמחות במימון מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, והינו בוגר קורס חובלים ובעל דרגת רב סרן בחיל הים.

אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו החזקות, מחזיקה בכ-35 נכסים מניבים ו 9 פרויקטים ביזום בארץ ובחו"ל, בשיעור תפוסה של כ-91% ובשטח כולל של כ-600 אלף מ"ר (כולל שטחי חניונים). נכסי החברה ממוקמים בעיקר בישראל, גרמניה, ארה"ב וקנדה . כמו כן, לחברה פעילות יזמית בהודו, בשיתוף עם חברת נכסים ובניין.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר