אלקטרה וישראל קנדה חתמו על הסכם למכירת הפרוייקט בסנט פטרסבורג

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, וחברת ישראל קנדה, בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, חתמו על הסכם תמורות למכירת כל זכויות הבניה למגורים בפרויקט של החברות, עם חברת סטל סיטי, יזם מוביל בסנט פטרסבורג, המוכרת כ- 12,000 יחידות דיור בשנה. במסגרת ההסכם שנחתם,  זכאיות השותפות לסך של  17% מתקבולי המכירות של הזכויות הנרכשות על ידי רוכשי 

הדירות העתידיים.  כמו כן, הרוכש ייטול על עצמו את מימון כל עלויות הבנייה, התשתיות ומבני הציבור בפרויקט. לצורך הבטחת התשלומים העתידיים לאלקטרה וישראל קנדה ערבה חברת האם של החברה הרוכשת כלפי השותפות הישראליות עד לסך של כ- 600 מיליון דולר.

הפרויקט בסנט פטרסבורג משתרע על פני כ- 2,400 דונם עליהם ניתן לבנות כ- 40,000 יחידות דיור.  בנוסף כולל הפרויקט כ- 200,000 מ"ר של שטחי מסחר שאינם כלולים בעסקת המכירה. היקף התקבולים הצפוי לאלקטרה וישראל קנדה נאמד בכחצי מיליארד דולר, אשר יתפרסו לאורך תקופת ההקמה והשיווק של הפרויקט.  

שיווק הדירות בשלב הראשון של הפרויקט צפוי להתחיל ברבעון הרביעי של שנת 2015. יצויין, כי חברת אלקטרה זכאית לקבל כ- 43 מיליון דולר מתקבולי השלב הראשון , שישמשו לפירעון הלוואת בעלים.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה, ברק רוזן ואסי טוכמאייר בעלי ישראל קנדה, מסרו"הפרויקט בסנט פטרסבורג מבטא את יכולת אלקטרה וישראל קנדה להשביח קרקע לפרויקט מגורים גדול המשתווה בממדיו ומורכבותו לעיר גדולה בישראל. מיום רכישת הקרקע בשנת 2007 ועד היום הצלחנו לשנות את ייעוד הקרקע,  לקבל  אישור תב"ע, להגיע להסכמים מול ספקי התשתיות הנדרשים לעיר מגורים ולסכם עם העירייה על בניית מבנה ציבור הנדרשים לפיתוח הרובע. השבחת הקרקע הפכה את הפרויקט לאטרקטיבי, העלתה את שווי הקרקע  וגרמה ליזמים מקומיים לפנות אלינו לשיתופי פעולה. כמהלך אסטרטגי החלטנו לחתום על הסכם עם  אחד מהיזמים הגדולים והמובילים בסנט פטרסבורג  למכירת כל זכויות הבניה למגורים בפרויקט".

הייצוג המשפטי בוצע על ידי עו"ד ארי וקסלר ועו"ד ערן אורבך ממשרד ברקמן וקסלר בלום ושות'.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר