הרגע יצאו מהתנור - בואו להכיר את הקורסים החדשים שלנו

 

קורס ניהול משא ומתן לבכירים בענף הבנייה

כולנו מקיימים משא ומתן על בסיס יום-יומי, במגוון נושאים ובמגוון ממשקים, ולמעשה כל ניסיון להניע אדם אחר מפעולה אחת לפעולה שנייה הוא משא ומתן. בענף הבנייה, על אחת כמה וכמה, המצב מורכב – מגוון הנושאים ונותנים הוא אינסופי – פנימיים (עמיתים, כפיפים וקולוגות) וחיצוניים (לקוחות, ספקים, קבלני משנה, מפקחים, רשויות ועוד). על מנת לעבוד בצורה יעילה יש חשיבות מכרעת ליכולת שלנו לנהל משא ומתן אופטימלי, לצורך שמירה על האינטרסיים שלנו – המקצועיים והאישיים.

קורס ייחודי זה מיועד למנהלים ולבכירים בענף, מכל הדיסצפלינות, המעוניינים לחזק ולשכלל את היכולת שלהם לנהל משא ומתן מורכב עם מגוון ממשקים.

את הקורס מנהלת ומעבירה עו"ד ונסה סיימן, נושאת ונותנת מקצועית, העוסקת בליווי, הוראה וייעוץ להליכי משא ומתן מורכבים במגוון סקטורים במגזר הפרטי והציבורי, לרבות חברות יזמיות וקבלניות בענף הבנייה, בדגש על תהליכי משא ומתן עסקיים בתחומי ניהול פרויקטים, הרכש והקניינות, וענף הבנייה והנדל"ן (תמ"א 38 ותהליכי פינוי בינוי).

פתיחה: 23 במאי 2021, 4 מפגשים בימי א' בין השעות 17:00-20:00 בפתח תקווה.

לפרטים >>

 

קורס אכלוס מוצלח – תהליך קבלת טופס 4

קבלת טופס 4 (אישור אכלוס) הינו אקורד הסיום לפרויקט בנייה מוצלח, אולם הדרך לשם מורכבת, מפותלת ומהווה את אחד האתגרים הגדולים איתם מתמודדים מנהלי פרויקטים, ועליו הם נבחנים בכל פרויקט מחדש. קבלת אישור אכלוס מותנית בניהול תהליך נכון ומסודר מול מספר רב של גורמים, ביניהם רשויות מקומיות, תאגידי מים, שירותי כבאות, פקע"ר ויועצים רבים נוספים.

ההתנהלות מול מספר רב של גורמים, בשילוב הבירוקרטיה הרבה ולוחות הזמנים הצפופים הופכים את אתגר קבלת האישור למשימה שעלולה להדיר שינה מעיניהם של גורמים רבים בעלי עניין בפרויקט, אולם היכרות עם שלל הבדיקות הנחוצות, הבנה של השלבים השונים, היכולת לפרק את המשימה הרחבה למספר תתי-משימות ובנייה מסודרת של התהליך עשויים להפוך את האתגר להצלחה גדולה!

מרצה ומנהל מקצועי: זיו סימון – מתכנן ערים, מנהל פרויקטים בבנייה. עוסק בניהול תכנון, ניהול פרויקטים, פיקוח הנדסי וניהול ביצוע. בעל ניסיון של 20 שנים בענף הבנייה, לרבות ניסיון מעשי בליווי וקבלת אישורי אכלוס במגוון רחב של פרויקטים.

פתיחה: 20 באפריל 2021, 6 מפגשים, ימי ג' בין השעות 18:00-21:00 בפתח תקווה.

לפרטים >>

 

קורס התמודדות עם אתגרי איטום בבנייה – קורס מקוון

איטום היא אחת המלאכות המורכבות החוזרות על עצמן במהלך חיי כל פרויקט בנייה ותשתיות. כשלי איטום, המובילים לבעיות רטיבות, נזילות ועוד, הינם החוליה החלשה ברוב רובם של פרויקטי הבנייה והתשתיות בישראל. מרבית התביעות המתגלגלות לפתחם של בתי המשפט ומוסדות הבוררות בענף, עוסקות בבעיות שבבסיסן כשל במלאכת האיטום. בין אם מדובר בתכנון לקוי ובין אם בביצוע באיכות ירודה ושימוש בחומרים לא מתאימים, הרי שבסופו של יום תקלות אלו מתורגמות לנזק כלכלי ותדמיתי משמעותי, הן עבור מזמיני העבודה והן עבור קבלני הביצוע.

הבשורה הטובה הינה שכשלים אלו אינם גזירת שמיים ובהחלט ניתן לרכוש כלים, ידע ושיטות עבודה ובקרה נכונות על מנת לקבל מוצר איכותי, לאורך שנים. הבנת העקרונות, הדרישות, המפרטים והתקנים מאפשרת לאנשי המקצוע להבין טוב יותר את דרישות התכנון ולהתנהל נכון מול יועצי האיטום, כמו גם לפקח בצורה מיטבית על ביצוע העבודות בשטח.

מרצה ומנהל מקצועי: אדירכל דמיאן ביטלמן, סמנכ"ל ושותף בחברת ביטלמן אדריכלים בע"מ. מהווה דור המשך של המשרד, העוסק בתכנון, יעוץ, פיקוח וליווי עבודות איטום וציפוי לכל סוגי המבנים

פתיחה: 5 במאי 2021, 4 מפגשים, ימי ד' בין השעות 17:00-20:00. הקורס מועבר ב-ZOOM

לפרטים >> 

 

לכל הקורסים וההדרכות של CivilEng Academy >>

לקורסים עבור ארגונים וחברות >>

 

נתראה בכיתות (ובזום)!

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר