סקייליין משביחה נכסיה בקנדה

עתודת הקרקע האמורה רשומה כיום בספרי החברה בשווי של כ-20 מיליון שקל. החברה מכרה עד היום מגרשים ודירות באתר ביותר מ 145 מליון שקל. החברה צופה מפעילות אתר הנופש (ללא מכירות נדל״ן) הכנסה שנתית נטו (NOI) של כ 13 מיליון שקל לשנת 2014

חברת סקייליין, מקבוצת מישורים, משביחה את נכסיה בקנדה. החברה דיווחה היום, כי רשויות התכנון אישרו שינוי יעוד לגבי עתודת קרקע בפרויקט אתר הנופש Deerhurst שבקנדה, המוחזק במלואו על ידה.

המתחם המאושר הינו בשטח של 160 דונם, ועל פי הייעוד החדש, יוקם בשטחו פרויקט בהיקף של 640 יחידות דיור ומלונאות, וכן שטחי מסחר בהיקף של עד 4,500 מ"ר.

בכוונת החברה לחלק את המתחם למספר מגרשים ולמכור אותם לקבלנים מקומיים. נכון לסוף הרבעון השלישי, עתודת הקרקע המיוחסת לשינוי הייעוד האמור רשומה בספרי סקייליין לפי שווי של כ-20 מיליון שקל (כ-5.8 מיליון דולר).

אתר הנופש Deerhurst נרכש במלואו ע"י חברת סקיילין בחודש מרץ 2011 תמורת כ-85 מיליון שקל (כ-26 מיליון דולר קנדי) והינו ממוקם מצפון לטורונטו בעיר האנטסוויל שהינה עיר הבירה של חבל מאסקוקה.

אתר הנופש הוקם בשנת 1896 ומאז הוא נחשב לאתר הנופש היוקרתי ביותר באזור טורונטו. בשטח האתר המשתרע על  2,140 דונמים, 2.5 קילומטרים של חופי אגם,  שני מגרשי גולף, אתר סקי צמוד, כ350 חדרי מלון וכן מאות דירות ובתי מגורים.  

ממועד הרכישה ועד לסוף הרבעון השלישי לשנת 2014 החברה מכרה בפרויקטים שונים באתר 162 יח"ד דיור ו-26 מגרשים לבנייה עצמית בתמורה כוללת של כ-145 מיליון שקל (כ-44 מיליון דולר קנדי) לפי הפירוט הבא:

כ-35 מיליון דולר בגין מכירת 120 דירות קונדומיניום בפרויקט Summit Lodges ,42 דירות קונדומיניום בפרויקט Lakeside Lodg וכ-9 מיליון דולר בגין מכירת 26 מגרשים לבנייה עצמית בפרויקט Highland Estates שלב א'.

בבעלות החברה מלאי זמין לבניה של 205 מגרשים לצמודי קרקע ודירות אשר רשום בספרי החברה בשווי של כ 39 מיליון שקל.  

בנוסף לפעילות פיתוח הנדל״ן, סקייליין נהנית בפרויקט מהכנסות שוטפות מתפעול המלונאי והיא צופה הכנסות תפעוליות נטו (NOI) של 13 מיליון שקל מאתר הנופש בשנת 2014, עליה של כ 95% למול שנת 2013.  

הכנסות החברה לרבעון השלישי לשנת 2014 הסתכמו בכ-78 מיליון שקל. הרווח הנקי לרבעון השלישי לשנת 2014 הסתכמו בכ-16 מיליון שקל, לעומת כ-2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

גיל בלוטרייך, יו"ר דירקטוריון סקייליין, מסר: "קבלת האישור לשינוי ייעוד בפרויקט הינה צעד נוסף המלמד על יכולת השבחת הנכסים של סקייליין. כחלק מאסטרטגיית ניהול הסיכונים של החברה, עד היום ביצענו מכירות נדל״ן באתר ב44 מליון דולר קנדי והחזרנו את כל ההון העצמי שהשקענו ויותר. בכוונתנו לפעול בטווח הקצר והבינוני למימוש חלק משמעותי מעתודות המקרקעין בעיקר באמצעות מכירה לקבלנים, ולהפשיר מתחמי קרקע נוספים באתר, מהלך אשר עשוי להציף ערך רב לבעלי המניות של החברה, אנו ממשיכים בפעילות ייעול ושיפור בצד התפעולי השוטף של אתר הנופש ומקווים לסיים את שנת 2014 עם הכנסות מלונאיות נטו של 13 מליון שקלים, כמעט הכפלה של הרווח בשנה הקודמת. בימים אלה, אנחנו ממשיכים לפעול להמשך השבחה והפיתוח של יתר הפרויקטים המשמעותיים בבעלות סקייליין".

חברת סקייליין הינה חברת נדלן המתמחה בייזום, פיתוח וניהול של פרויקטים בקנדה וכן בהשבחה של נכסים מניבים ועתודות קרקע. בנוסף, החברה מתמחה בניהול של מלונות ואתרי נופש בקנדה וארה"ב. ל30.9.14 לחברה עתודות קרקע לבנייה של כ-6400 יח"ד ועשרות אלפי מטרים של שטחים מיסחריים. בין נכסיה הבולטים של החברה ניתן לציין את מלון היאט ריג׳נסי בקליבלנד , אתר הגולף והסקי הורסשוו,  אתר הגולף והנופש דירהרסט, נמל פורט מקניקול, הכפר בבלו מאונטיין, ו3 בתי מלון יוקרתיים במרכז טורונטו. בעלת השליטה בחברה הינה חברת מישורים. מר גיל בלוטרייך הינו בעל השליטה וחבר דירקטוריון מישורים.  

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר