פרס הצטיינות הוענק למשה בן שמחון סטודנט מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת אריאל

פרס הסטודנט המצטיין הוענק השנה למשה בן שמחון שטען: "הפרס הוא תוצאה של השקעה ואהבה אמתית למקצוע". 

איגוד המהנדסים לבניה ולתשתיות בישראל העניק את פרס הסטודנט המצטיין למשה בן שמחון סטודנט מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת אריאל בשל תרומתו ליישום שיטות חדשניות והצטיינותו בלימודים.

הפרס הוענק בכנס השביעי למנהלי פרויקטים 2014 אתמול ה- 10/11/2014 בגני התערוכה בת"א.

משה בן-שמחון בשנה הרביעית ללימודיו במחלקה להנדסת בניין, מצטיין דיקן, שזכה בציון 100 בפרויקט הגמר - תכנן מחדש אפשרויות נוספות במעונות סטודנטים בהר הצופים בירושלים, וממוצע הציונים שלו עומד על 91.8. משה בן שמחון, לקח חלק בפרויקט ניסיוני של משרד החינוך ללימוד מקוון דרך האינטרנט ובשנתיים האחרונות משמש בן שמחון מתרגל במחלקה, בקורסים מגוונים בתכן ואנליזת מבנים, ובניהול בניה.

"ההצטיינות שלי היא תוצאה של השקעה, עבודה קשה ואהבה אמתית למקצוע", מציין בן-שמחון, "כמו כל ילד שגדל במושב, התעסקתי בטרקטורון המשפחתי, טיפלתי במערכת ההשקיה ומגיל צעיר אהבתי לפרק ולתקן מכשירים שהתקלקלו. ידעתי שאתעסק במקצוע שקשור לבניה והתלבטתי בין הנדסת חשמל לבניין. תוך כדי בניית הבית המשפחתי של הורי וליווי התהליך נחשפתי לשלבי הבנייה והתאהבתי. ידעתי שזה מה שאני צריך לעשות! אני קורא לכל מי שאוהב להתעסק בבנייה שלא יירתע, כל מה שצריך זה אהבה למקצוע והשקעה - זה שווה."

חברי ועדת הפרס המהנדסים שי מרגולין  ושמוליק גידרון ובראשם ד"ר איתי לויתן בחרו להעניק פרס סטודנט מצטיין למשה בן שמחון בשל הצטיינותו בלימודים, תרומתו למקצוע וההמלצות החמות של פרופ' יוסף פנחסי דיקאן הפקולטה להנדסה באוניברסיטת אריאל. לדבריו, המחלקה להנדסה אזרחית באוניברסיטת אריאל בשומרון מהווה אחת מהמחלקות המובילות הן במחקר והן ברמתה האקדמית. מגמת הפרס לעודד ולחזק את הקשר בין ההנדסה לאקדמיה. הועדה בחרה לציין את משה בן שמחון כסטודנט ששילב במהלך הלימודים תרומה לענף הבנייה והתשתיות במסגרת עבודותיו האקדמיות. ועדת הפרס מצאה בעבודותיו חדשנות ויישום של שיטות וחומרים חדשים. הפרס מוענק ל - 4 סטודנטים מכל מוסדות האקדמיה להנדסה אזרחית.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
9 תגובות
התמונה של אנונימי
אלעד דיאמנט
משה יאח תותח מגיע לך לא רק על השגיך המרשימים ללא ספק.אלא גם על הישגם של חבריך לספסל הלימודים שזכותך עומדת להם על עזרתך התמידית ללא תנאי.עלה והצלח בכל אשר תפנה.אגב גם מרים מצטרפת לברכות.
התמונה של אנונימי
עמי תורג׳מן
משה ימלך! מגיע לך אחי !!!!
התמונה של אנונימי
משה
משה אין עליך תותח אמיתי
התמונה של אנונימי
ניסים
משה יה-אח יגבר גבר
התמונה של אנונימי
דוד1111
משה גם אתה תותח
התמונה של אנונימי
משה שוקרון
משה ישראל אתה פשוט מלך, אין עליך!!! גם צנוע בטירוף וגם שיא התותח!!! גאים בך מאד מאד... ישר כח ענק!!!
התמונה של אנונימי
עדי ונעה שוקרון
משה, אנחנו רוצות ללמוד ממך להשקיע בלימודים ולהצליח במה שאוהבים!!!!!!!!!!! אתה בחור מוכשר, חברותי ואוהב לעזור לכולם, בקיצור אחלה בן דוד, אין עליך, גאות בהשגים שלך, בהצלחה לך ולמשפחתך בהמשך הדרך...
התמונה של אנונימי
אחיה
שלומי גם אתה תותח
התמונה של אנונימי
שלומי גפה
משה בן שמחון אתה גאווה אמיתית! עלה והצלח. גאים בך איש יקר. בחור צנוע ומוכשר.
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר