קבוצת גבאי רכשה ב 6 מיליון ₪ מגרש עליו בנוי בניין ישן - בצפון הישן של תל אביב

קבוצת גבאי רכשה ב 6 מיליון ₪ , מגרש בשטח של כ 300 מ"ר ברחוב יהודה מכבי פינת עמיאל 2 בצפון הישן של תל אביב. על המגרש קיים בניין דו קומתי וקבוצת גבאי מתכוונת לקדם עליו פרויקט קומת מסחר ו5.5 קומות מגורים נוספות בהם 11 דירות קטנות בנות כ 65 מ"ר, אותן תציע להשכרה, באזור שהנו אחד מאזורי הביקוש הגדולים בעיר. שווי הפרויקט 30 מיליון ₪.

את המגרש והבניין ברחוב עמיאל 2 רכשה החברה מפרטיים . בבניין קומת מסחר בה פועלים כיום מספרה ובית הקפה : "קפה - קפה" וקומה נוספת בה יש דירה אחת. החברה מתכננת לנצל את זכויות הבנייה הנוספות ולהקים פרויקט שיהיה מיועד להשכרה. הדירות בפרויקט יושכרו לטווח ארוך של שנתיים עם אופציה לעוד שנתיים. דירות 3 חדרים של 65 מ"ר + מרפסת בשטח של 8 מ"ר יושכרו במחירים של החל מ 6000. ₪ ופנטהאוז של 100 מ"ר + מרפסת של 45 מ"ר יוצע להשכרה ב 10000 ₪ לחודש . קומת המסחר תכלול שטח של כ 250 מ"ר בשתי קומות שיושכר בעלות שנתית של 480,000 ₪ לפי 40,000 ₪ לחודש . עורך הדין שביצע את העסקה - עו"ד מעיין אבנברג.

אלי גבאי, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת גבאי : "החברה מאמינה מאוד בנכסים מניבים גם באזורי ביקוש כמו תל אביב, באמצעות השכרת דירות, על כן אנו מתכוונים לקדם במקום פרויקט שיהיה ברובו דירות 3 חדרים ויהיה להשכרה בלבד. אנו מחזיקים נכסים מניבים שונים ומשכירים גם מקבצי דיור לחברת עמידר, קריית ממשלה באשקלון המושכרת למדינה ובניין משרדים מול אוניברסיטת בר אילן עליו מקדמת החברה תכנית לדיור מוזל לסטודנטים".

יש לציין כי קבוצת גבאי מתחילה בימים אלה לשווק פרויקט נוסף בצפון הישן של תל אביב , ברחוב בודנהיימר 8, שם רכשה תמורת 20 מיליון ש"ח מגרש של 700 מ"ר מיהלומן, תושב חוץ ובכוונתה בקרוב להרוס את הווילה המפוארת שבנויה עליו ועמדה נטושה מזה עשור, ולהקים פרויקט מגורים שיכלול גם הוא 11 דירות של 4 ו 5 חדרים. מחיר הדירות ינועו סביב 50-60 אלף ₪ למ"ר. את השיווק מבצעת חברת עזרא נכסים.


קבוצת גבאי הוקמה לפני כשלושה עשורים על ידי שמשון גבאי ועסקה בעיקר בבניית פרויקטים באזור השפלה והדרום . כיום התרחבה פעילותה לתחומי עיסוק נוספים ולבניה בפריסה ארצית. החברה עוסקת בבניית פרויקטים למגורים , פרויקטים מניבים וכן בתחומי פינוי בינוי ודיור מוגן . פעילות הקבוצה מנוהלת באופן שוטף על ידי ילדיו של גבאי: כמנכ"ל - בתו עו"ד מאיה גבאי טובול , בנו אלי גבאי המשמש מנהל פתוח עסקי , חתנו אריק טובול - מנהל תכנון ובצוע, ובתו אורית גבאי טירר - מנהלת שיווק ומכירות. החברה בונה כיום פרויקטים באשקלון , אשדוד, תל אביב, רמת השרון ואור יהודה. כמו כן פעילה החברה בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת מספר פרויקטים ברמת גן, קריית אונו, תל אביב, בת ים ועוד
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
יהודה המכבי! ***ה***מכבי!
חוץ מזה, יהודה המכבי נמצא בצפון החדש ולא בצפון הישן.
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר