ראיון עם אהוד לביא - לקראת מרוץ נדל"ןRUN

בעיצומן של ההכנות לנדל"ןRUN - עצרנו לרגע לראיין את אהוד לביא (א.צ טכנולוגיות מתקדמות לבנייה) נותני חסות ראשית למרוץ.

"אני מתלבט בין מסלול החמישה קילומטרים ולבין העשרה. מאז שרצתי במרוצים הליליים בתל אביב לפני כמה שנים, לא רצתי עשרה קילומטר וזה יהיה אתגר בשבילי". הדובר הוא אהוד לביא, סמנכ"ל שיווק של א.צ .טכנולוגיות מתקדמות לבנייה, העוסקת בפיתוח, ייצור ייבוא ושיווק של חומרי איטום, גמר וטכנולוגיות בנייה מתקדמות. א.צ. כוללת בתוכה עוד שתי חברות: לאריפלסט, המתמחה במוספים לבטון ופיניקס קרמיקה, העוסקת ביבוא ושיווק של קרמיקה לפרויקטי מגורים, תעשייה, פרויקטים מוסדיים ועוד. "החברה מונה כ-100 אנשים ובשנה אנחנו לוקחים חלק בבנייה של  כ-8,000 יחידות דיור בפרויקטים של בנייה רוויה והפרטית", מציין לביא. "כמו כן, אנחנו עובדים גם בפרויקטים רבים בתחום התשתיות כגון הקו האדום של הרכבת הקלה, הרכבת לירושלים, והיינו שותפים בבנייה  גם בנמל התעופה רמון. עיקר פעילותנו היא חדשנות – הבאת טכנולוגיות חדשות ופיתוח חומרים חדשים לענף. אנחנו מייצגים למעלה מ-15 חברות בינלאומיות בארץ ומטמיעים בשנה 5-3 טכנולוגיות חדשות. אנחנו גם מפתחים ומייצרים חומרים העל בסיס צמנט – דבקים, חומרי איטום ושיקום מוספי בטון ואמולסיות ביטומניות".

 

אנשי החברה בפעולה

לאחרונה לקחה החברה חסות ראשית על נדל"ןRUN, מרוץ קהילת הבנייה והנדל"ן. לדברי לביא, המרוץ משתלב היטב בעקרונות הספורט שמבקשים לאמץ בחברה. "אמנם אנחנו כחברה לא מנהיגים פעילויות ספורט מוסדרות באופן סדיר אבל רבים מעובדי החברה הם אנשי ספורט וכושר", הוא מציין. "יש אצלנו התארגנויות חבריות רבות בסופ"שים של רוכבי אופניים היוצאים לרכיבות שטח וספורט תופס אצל העובדים חלק מהותי כך שהם מארגנים פעילויות חבריות פרטיות סביב זה".

מדוע החלטתם לתת חסות למרוץ?

"מכיוון שמצאנו במרוץ הזדמנות להדגיש ערכים שאנחנו כחברה מאמינים בהם. הראשון הוא נושא הספורט עצמו – כושר וגיבוש חברתי. כחברה, חשוב לנו להביע עמדה שנושא של בריאות, אורך חיים ספורטיבי וגיבוש סביב זה, אלה נושאים חשובים. הערך השני הוא התחרות, שמעודדת הישגיות, יציאה מהקופסה וחידוד יכולות. ובכלל, בספורט כמו בעולם העסקי, קביעת מטרות והשגתן, התמדה והגעה לשיאים חדשים - אלה מחזקות את המערכת ואת האדם. מעבר לזה, היוזמה עצמה היא נהדרת שכן המרוץ, מעבר לפן הספורטיבי, הוא מפגש קולגות ועמיתים שלרוב נפגשים ברמה הביצועית או המקצועית. זהו מפגש שלא נערך במסגרת עסקית אלא במתכונת חווייתית. אנחנו מאמינים שככל שמכירים אנשים לא רק בתוך הפרויקט או התכנון,  אלא גם במסגרות אחרות, המחסומים יורדים וחברויות חדשות נוצרות. לנו חשוב לתת מקום לערך הזה ברמת הענף".

 

מהם הערכים המשותפים בין ספורט לבין הפעילות העסקית שלכם ובכלל?

"הערכים המשותפים הם רבים. אנחנו מאמינים שהצבת מטרות היא ערך שמשותף. בהקשר עסקי, כל חברה מבוססת על הצבת מטרות. זה מקביל לספורט, שבו אנחנו מציבים לעצמנו מטרות ועובדים כדי להשיג אותן. כאמור, גם נושא התחרות משותף לשני העולמות. אנחנו חיים במדינה קטנה אבל עם הרבה מאוד פרויקטים ומתחרים זה בזה על כל פרויקט, בדיוק כפי שאנחנו נתחרה במרוץ, כך שגם כאן יש חוט מקשר. וכמובן, עבודת צוות היא ערך ברור ומשותף גם לעולם הספורט וגם לעולם העסקי, שכן בזכות עבודת צוות אנחנו מתקדמים כחברה או כקבוצה. גם הנושא של לצאת מאזור הנוחות – אם זה לרוץ, להתאמן וכו'. זה מאפשר למקסם פוטנציאל ולהגיע להישגים אישיים וזה בדיוק אותו דבר במרוץ. הדרך אל התוצאה, בדיוק כמו בעולם העסקי, חשובה לנו כחברה מאוד". 

 

לסיום, נשמח לשמוע על פרויקט ייחודי שלכם.

"פרויקט 'הדגל' מבחינתנו כרגע הוא הקו האדום של גוש דן. אנחנו לוקחים בו חלק עיקרי בכל השלבים והמערכות שלנו נמצאות בכל התחנות התת קרקעיות של הקו. מדובר בטכנולוגיות האיטום המתקדמות שלנו, שמבוססות HDPE ואנחנו אחראים גם על חומרי איטום בהזרקה ובחיבורים בין התחנות לבין מנהרות ה-TBM. בשלב זה איטום התחנות נגמר, אבל אנחנו נמשיך בעבודה הקשורה לקו האדום וגם על הקווים שיבואו אחר כך אנחנו נעבוד".  

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר