שנת הלימודית האקדמית החלה - ובכירי האקדמיה מברכים את הסטודנטים להנדסה אזרחית!

זהו, שנת הלימודים האקדמית החלה רשמית. אלפי סטודנטים יחלו את דרכם באקדמיה, אחרים ישובו לשנת לימודים נוספת. כדי להתחיל את שנת הלימודים באנרגיות חיוביות וטובות, ביקשנו מבכירי המחלקות להנדסה אזרחית\בניין לברך את הסטודנטים החדשים ואת אלה השבים ללימודים, לספר מניסיונם על הלימודים ולתת דגשים עבור שנה מוצלחת. 

 

קבוצת הסטודנטים של CivilEng ב-WhatsApp מחכה לכם. הירשמו והחליפו רשמים עם סטודנטים כמוכם, מכל מוסדות הלימוד. להרשמה, לחצו >>

 

הצטרפו לקבוצת הסטודנטים של CivilEng בפייסבוק! התייעצויות, ידע מקצועי ועוד. להצטרפות, לחצו >>

 

ד"ר דגן בקון מזור, ראש המחלקה להנדסת בניין, מכללת סמי שמעון, באר שבע.

"לרגל פתיחת שנת הלימודים, אני מאחל לסטודנטים במחלקה להנדסת בניין ב-SCE בפרט, ולשאר הסטודנטים בכלל, שנת לימודים פוריה ומהנה. אני מאחל לכם להגיע לשיעורים בשמחה והנאה, מתוך עניין וסקרנות. שתעזו לחקור ולשאול ושיהיה לכם את הכוח והמוטיבציה לתרגל, לשנן, להצליח לפתור בעיות ולעמוד בלוחות הזמנים. ובשארית הזמן שנותר (שהוא לא הרבה...),אני מאחל לכם שתדעו גם לבלות ולנצל את החיים הסטודנטיאליים. בהצלחה ושנה טובה!"

 


 

פרופ' מתי אדן, ראש המחלקה להנדסה אזרחית, אוניברסיטת אריאל.

"תלמידים יקרים, ברצוני לברך אתכם על הצטרפותכם למשפחת המחלקה להנדסה אזרחית באוניברסיטת אריאל, הגדולה בישראל. מקצוע המהנדס האזרחי נוגע בכל אחד מתחומי החיים וביניהם: תשתיות, תחבורה, מבנים, ניהול פרויקטים, מיפוי ומדידות ועוד. היום ישנו מחסור גדול מאוד במהנדסים אזרחיים להמשך פיתוח המשק בשנים הקרובות, ואכן הממשלה העמידה את ההכשרה להנדסה אזרחית בעדיפות לאומית גבוהה. כפי שתראו, הלימודים הם מאתגרים, רב-גוניים ומעניינים. בסופם תהפכו למהנדסים אזרחיים ותוכלו לעסוק במגוון גדול של תחומים רלוונטים - כל אחד לפי כישוריו ונטיותיו. צוות המחלקה להנדסה אזרחית ואנוכי מאחלים לכם שנת לימודים פורייה". 

 


 

פרופ' יגאל שוחט, ראש התכנית לניהול הבנייה במחלקה להנדסת בניין, אוניברסיטת בן גוריון. 

"אני רוצה לברך את הסטודנטים השבים ללימודים בשנת לימודים פורייה ומוצלחת ולסטודנטים החדשים, אני רוצה לאחל בהצלחה בדרכם החדשה – אני מקווה שתבואו ללימודים עם מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהשכיל, שתגרום לכם לחשוב על המשך הלימודים לתואר שני. לקראת השנה החדשה עשינו במהלך הקיץ שדרוג וריענון של התכנים הנלמדים. במסגרת השנה, יוכלו הסטודנטים ליהנות מקורסים ומתכניות לימוד חדשות שפותחו באוניברסיטת בן-גוריון בשנים האחרונות, בין היתר תכנית לימודים חדשנית משולבת מבנים-מנהור-גיאולוגיה ועוד. אנו מעודדים סטודנטים לקחת חלק בתכניות המתקדמות, כגון התכנית החמש שנתית לתואר ראשון ושני משולב (תכנית מיתר), ואני קורא לכל הסטודנטים שלנו באוניברסיטת בן-גוריון וגם במוסדות האקדמיים העמיתים, להצטרף ללימודים לתואר שני במסלול מחקרי אצלנו באוניברסיטה. נכון להיום יש בתכניות לתואר השני בהנדסת מבנים, בניהול הבנייה וגם בגיאוטכניקה, 40 סטודנטים ואנחנו מקווים שתלמידים נוספים יצטרפו בשנים הקרובות. 

"כחלק מקידום תכניות הלימודים, אנחנו מבקשים לשים דגש על שיתוף בין התעשיה לאקדמיה. הסטודנטים שלנו, בעיקר בשנה רביעית, עובדים על פרויקט גמר בשיתוף התעשיה ואני מאחל להם הצלחה במשימה החשובה הזו. אני רוצה לברך גם את כל המנחים המקצועיים – 60 במספר - שמנחים את הסטודנטים במשרדים השונים, בחברות מובילות במשק, עושים זאת בהתנדבות וראויים למלוא הכבוד וההערכה. כמו כן, אני מבקש לומר תודה לכל חברות הבנייה, ניהול הבנייה והקבלנות וכן לאיגוד המהנדסים לבנייה ולתשתיות שמסייע לנו בעידוד המהנדסים, על הצעד החשוב ועל תרומתם הנהדרת. זהו שיתוף פעולה ייחודי שלא רק תורם לתלמידים, אלא גם מאפשר לתעשייה להיחשף לשינויי הידע באקדמיה, ולאקדמיה ללמוד ולהיחשף לצרכים ולשינויים המתחוללים בתעשייה – למשל בנושאי יישום של תקנים בינלאומיים, שיטות אנליזה חדשניות ועוד. בפן הגלובלי, אנו שמים גם השנה דגש על בינלאומיות והשנה סטודנטים מאירופה ומאסיה ילמדו במסגרת תכניות הלימוד המתקדמות לתארים שני ושלישי אצלנו במחלקה". 

 

 

סטודנטים יקרים,

קבוצת CivilEng מאחלת לכם שנה מוצלחת ומלאת הישגים, אתגר ועניין. אנחנו כאן לרשותכם, בכל שאלה, במסגרת הקהילה שלנו לסטודנטים.

 

 

קבוצת הסטודנטים של CivilEng בפייסבוק >>
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר