תחרות מצוינות בבנייה 2018: קידר מבנים וינושבסקי א. הנדסה ובניין בין החברות הזוכות

תחרות המצוינות בבנייה לשנת 2018 הביאה איתה זוכים רבים. במקום הראשון בקטגורית תמ"א 38 חיזוק ותוספת, זכה פרויקט הר סיני 6 ברעננה של "קידר מבנים". קיבלו את הפרס מנכ"ל חברת קידר מבנים והאדריכלית איילת עומר. את החלטתם נימקו השופטים כי הפרס מוענק על רמות תכנון וביצוע גבוהות, תוך הקפדה על פרטים ועל שיתוף מלא של הדיירים בתכנון. ניהול הבטיחות מבוצע תוך הפקת לקחים בין האתרים.  

 

ויקטור כנפו וטל קידר. צילום: חברת קידר

 

בנוסף לכך, חברת "קידר מבנים" מארגון קבלני השרון והשומרון זכתה גם בציון לשבח בקטגורית מבני מגורי יוקרה עד 9 קומות, עם פרויקט אלוני קידר הרצליה שבתכנון גיורא רוטמן אדריכלים. קיבלו את הפרס טל קידר ואדריכל גיורא רוטמן. נימוקי השופטים בהענקת הציון לשבח היו על ניצול אור טבעי ויצירת שטחי חוץ משותפים פרטיים בעלי אופי שימושי וייחודי, איכות בנייה טובה והקפדה על בטיחות בבנייה. 

 

בתחרות המצוינות בבניה לשנת 2018, פרס המצוינות בקטגורית פרויקט בניה או הנדסי מיוחד הוענק ל"היכל הזכרון" בהר הרצל בירושלים של הקבלן אשר גרין מבנים מארגון קבלני השרון והשומרון ובתכנון קימל אשכולות אדריכלים. נימוקי השופטים היו כי הפרס מוענק על איכות ביצוע גבוהה תוך הקפדה על פרטים, למרות המורכבות הרבה והאתגרים בהקמת מבנה ייחודי זה. הפרויקט הוא פרויקט לאומי בהר הרצל בירושלים ובעל קונספט יחודי. במבנה ניכרת חשיבה עמוקה עד לפרטים הקטנים ביותר הן בתכנונו והן בביצועו ללא פשרות. חברי הוועד התרשמו מאד מחשיבותו לעם ישראל ולמדינת ישראל.

 

בציון לשבח בקטגורית תמ"א 38 חיזוק ותוספת זכה הפרויקט ברחוב סמאטס 9 בתל אביב, של חברת ינושבסקי א. הנדסה ובניין, שתכנן משרד UR PLATFORM. על פי נימוקי השופטים, הציון לשבח הוענק על ביצוע איכותי ומוקפד, בסביבה צפופה, של מעטפת המבנה בטיח חוץ ואלמנטים נוספים, תוך הקפדה על הפיתוח באופן שמעניק למבנה מראה יוקרתי, מבלי לערער את הסביבה האורבנית.

 

מנכ"ל ארגון הקבלנים מחוז השרון והשומרון, ויקטור כנפו: "מדובר בתחרות שהחלה לפני כ-17 שנה ואת התוצאות שלה אנחנו רואים בשטח. יש כיום חשיבה רבה הן של היזמים והן של האדריכלים בזמן תכנון הפרויקט. אנחנו רוצים לעודד את היזמים להמשיך ולחשוב מחוץ לקופסא, להתמקצע ולהכניס את תחום ההייטק לענף הבנייה כדי לשפר את איכות הביצוע. לצורך כך הוקמה קהילת היי-טק יחד עם משרדי הכלכלה והשיכון וכיום יש כ-50 סטארטאפים שעוסקים בתחום הבנייה".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר