אזורים ועופר השקעות בחרו בחברת "סיון ביצוע" כקבלן ראשי לפרויקט המגורים של הרצליה הילס

חברות אזורים ועופר השקעות בחרו בחברת "סיון ביצוע", מקבוצת "צמח המרמן", להיות הקבלן הראשי של פרויקט "הרצליה הילס", שכונה פרטית יוקרתית ללא כבישים פנימיים, אשר תכלול 600 יחידות דיור במפרט יוקרתי ותתפרש על פני שטח של כ-70 דונם במיקום מבוקש בשכונת הרצליה ב' בעל נגישות תחבורתית גבוהה. השכונה תכלול פארק רחב ידיים במרכז השכונה, בריכות אקולוגיות, אזור משחקי לפעוטות, שבילי הליכה, גינות, חניונים תת קרקעיים, חניונים עיליים ועוד.

במכרז שערכו אזורים ועופר השקעות התמודדו קבלנים נוספים, אך הבחירה בחברת "סיון ביצוע" נעשתה בעקבות הניסיון הרב של החברה בביצוע פרויקטים מורכבים ואיכות העבודה הבלתי מתפשרת המאפיינת את החברה ובאה לידי ביטוי בפרויקטים קודמים שביצעה עבור חברת אזורים  וחברות בניה נוספות מהמובילות במשק הישראלי .

"סיון ביצוע" היא חברת בת (50%) של "צמח המרמן" הציבורית ונמצאת בבעלות משותפת של סיון ברקוביץ, המנהל את החברה מאז הקמתה ב-2005 ושל חברת "צמח המרמן" בשליטת משפחות פייגלין ובן אברהם. בין הפרויקטים המרכזיים אותם ביצעה החברה נמצאים פרויקט עיר ימים ברמת פולג, חלומות אלמוגי חיפה, מגדלי חוף בת ים של "אזורים" ופרויקטים רבים נוספים בהיקף כולל של מאות אלפי מטרים רבועים. החברה נבחרה לאחרונה לבצע גם את פרויקט פארק TLV.

בתקופה הקרובה צפויה להתחיל הבנייה של שלב א' בפרויקט הכולל 297 יחידות דיור בשישה מגדלים בני 18 קומות וכן ארבעה בנייני בוטיק בני שלוש קומות כל אחד. המחיר ההתחלתי עומד על כ-1.7 מיליון שקל לדירת 2 חדרים. אזורים ועופר השקעות מדווחות, כי עד כה נחתמו חוזי מכר עבור 60%  מהדירות בפרויקט.

במקביל לבניינים ולשטחים הציבוריים, בשכונה יוקמו קאנטרי קלאב פרטי עם בריכת שחיה חצי אולימפית ומתקני ספורט, שטחי מסחר ושירותים קהילתיים שיפותחו על-ידי עיריית הרצליה.

את חברות סיון ביצוע וצמח המרמן ייצגו בעסקה עורכי הדין אורן סלעי וקרן גולדנברג ממשרד שחף סלעי .

את אזורים ואחים עופר השקעות ייצגו עורכי הדין נפתלי ניר ממשרד יגאל ארנון וויקי זמיר

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר