בסט זכתה בשלושה מכרזים בהיקף של 200 מיליון שקל

קבוצת בסט זכתה בתקופת החגים בשלושה מכרזי ביצוע בהיקף כולל של כ-200 מיליון שקל. החברה זכתה במכרז להקמת בניין עיריית קריית אתא החדש בהיקף כספי כולל של כ-74 מיליון שקל. מדובר בבניין בן 7 קומות משרדים ושלוש קומות של חנייה תת קרקעית. במרכז המבנה, החברה תקים אטריום זכוכית לכל גובהו של הבניין. לפרויקט יש היתר בנייה ועבודות הביצוע יחלו בשבועות הקרובים. 

במכרז נוסף בו זכתה, בסט תקים את מבנה מספר 4 בפארק תמר ברחובות עבור חברת גב ים הייטק בהיקף כספי של כ-85 מיליון שקל. המבנה כולל 9 קומות משרדים וקומה מסחרית בשטח כולל של 16 אלף מ"ר. בנוסף, החברה תקים חניון תת קרקעי בן 2 קומות בשטח כולל של 13 אלף מ"ר.

במכרז השלישי זכתה חברת בילדאפ מקבוצת בסט המתמחה בעבודות גמר. החברה תבצע את כל עבודות הגמר בפרויקט בית בלב בפתח תקווה בהיקף של כ-40 מיליון שקל. מדובר בבית דיור מוגן בשכונת נווה עוז במרכז פתח תקווה בסמוך לבית החולים רבין. בית בלב כולל 200 יחידות דיור מוגן, מתקנים חדשניים שיעמדו לרשות הדיירים ושטחים ציבוריים בהיקף כולל של 30 אלף מ"ר.

לכתבה המלאה לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר