המכרז הגדול ביותר של מודיעין בשנים האחרונות יוצא לדרך

אחרי השיווק של כ-700 יחידות דיור ששווקו בהצלחה בהסכם הגג הראשון במתחם כרמי גת בקרית גת, הוכרז היום על יציאה לדרך של 1,725 יחידות דיור בשכונת נופים במודיעין. המכרז ייצא ל-30 מתחמים בגדלים שונים.

בנוסף, בסוף 2014 מתוכננים לצאת מכרזים לכ-1,500 יחידות דיור נוספות בעיר מודיעין במסגרת מכרז מחיר מטרה, מכרז אשר הקבלנים מתחייבים בו למכור 80% מהדירות שישווקו במחיר למ"ר הנמוך בכ-20% מהמחיר כיום. כלומר, אם המחיר למ"ר כיום עומד על כ-15 אלף שקל למ"ר, המחיר למ"ר במכרז מחיר מטרה צפוי לעמוד על כ-12 אלף שקל למ"ר, כך שדירת 100 מ"ר במתחמים שישווקו בסוף השנה יימכרו לזכאים, רוכשי דירה ראשונה ומשפרי דיור בעלי דירה יחידה, תמורת 1.2 מיליון שקל בלבד.

במשרד הבינוי והשיכון מעריכים כי למכרז יהיה ביקוש גדול וכי המציעים יגישו הצעות למכרז בהתחשב בכך שייתכן השיווק הבא יהיה במכרז מחיר המטרה.

שר הבינוי והשיכון ויו"ר מועצת מקרקעי ישראל אורי אריאל אמר היום: "הסכמי הגג עושים את העבודה. ההבטחה של הממשלה להעניק את כל התשתיות והמעטפת הדרושה לערים עמן נחתמו הסכמי הגג מאפשרים שיווקם של מכרזים גדולים חדשים, שלא היו יוצאים לדרך ללא הסכמים אלה. בנוסף, ראשי הערים התחייבו ללוח זמנים קצר וקצוב של מתן היתרי בנייה תוך 90 יום. הגדלת ההיצע לצד קיצור ההליכים וכמובן תכניות מחיר המטרה והמע"מ בשיעור אפס יביאו בשנה הבאה לירידת מחירי הדירות. הדברים יכלו לקרות רק בזכות שיתוף הפעולה הפורה עם ראש עיריית מודיעין מר חיים ביבס ואני מודה לו על כך".

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר