נחתם הסכם בין ישראל לרומניה בדבר העסקת זרים לענף הבניין

שר הבינוי, אורי אריאל: "יישום ההסכמים הינו חשוב, על מנת להביא לקיצור משך זמן הבנייה הפעילה, להגדיל את ההיצע ולהורדת מחירי הדיור".

ממשלת רומניה אישררה את ההסכם הבילטראלי שנחתם בין המדינות בדבר העסקת עובדים זרים לענף הבניין. 

אישור ההסכם מצטרף להסכמים הקיימים עם ממשלות בולגריה ומולדובה, ואשר מטרתם להגדיל את מספר העובדים בעבודות הרטובות בענף הבניין. 

ההסכם קובע כי גיוס העובדים יתבצע לאחר מיון מקצועי שעורך משרד הבינוי ברומניה, וזאת על מנת להבטיח את טיב העובדים ולמנוע את דמי התיווך שנאלצו העובדים לשלם לגורמים פרטיים טרם החלטת הממשלה להבאת עובדים בהסכמים בין הממשלות. 

במהלך חודש דצמבר יתקיימו מיונים נוספים במולדובה, כחלק מיישום ההסכם עם ממשלת מולדובה. לאחר היערכות והקמה לוגיסטית של מתקן מיונים ראוי, ייערכו מיונים ברומניה בהקדם האפשרי. 

כיום יש בישראל כ-6,000 עובדים זרים בענף הבנייה, כאשר משרד הבינוי פועל לממש את החלטת הממשלה להגדיל את מספרם עד ל-15,000 עובדים. זאת, כחלק מהמאמצים להגדלת היקף העובדים בענף הבנייה, כאשר למהלכים להגדלת העובדים הזרים מתווספים פעולות להגדלת מספר העובדים הפלסטינים בענף הבנייה, שמספרם כיום עומד על כ-37,500 עובדים. 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר