חברת הנדל"ן ASRR - גידול של כ-30.3 מיליון שקל בהון העצמי

על פי הערכת השווי שבוצעה+ בעקבות ההשקעה במלון במנהטן מוערך שווי ההשקעה בכ-74 מיליון שקל (20 מיליון דולר). החברה תכיר בעליית ערך השקעה בסך של כ- 55.4 מיליון ש"ח לפני מס, גידול בהון בסך של כ-30.3 מיליון ש"ח (נטו לאחר מס).

חברת הנדל"ן אי.אס.אר.אר קפיטל בע"מ (ASRR) - לשעבר:EGRE - הנמצאת בשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן, מודיעה היום כי היא תרשום בדו"חותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי של 2014 גידול של כ-30.3 מיליון שקל בהונה העצמי. זאת, בעקבות הערכת השווי שקיבלה החברה להשקעה ברכישת בית מלון במנהטן תמורת כ-205 מיליון דולר. על פי הערכת השווי, שבוצעה על פי דרישת כללי החשבונאות, מוערך שווי ההשקעה (חל החברה) בכ-74 מיליון שקל (20 מיליון דולר, אשר כוללת 5 מיליון דולר שהושקעו). החברה תכיר בעליית ערך השקעה בסך של כ- 55.4 מיליון ש"ח לפני מס, גידול בהון בסך של כ-30.3 מיליון ש"ח (נטו לאחר מס).

האופציה האמורה מומשה על ידי החברה, לאחר שהאסיפה הכללית של בעלי מניותיה אישרה בחודש שעבר את העברת האופציה מידי בעלי השליטה אל החברה. האופציה מתייחסת לעיסקה, במסגרתה מתכוונת החברה לרכוש, בחלקים שווים, יחד עם המשקיע האמריקני ג'רארד גז (Gerard Guez), את בית המלון. מדובר בבית מלון מפואר, הממוקם בין הרחובות קרוסבי ולאפייט במנהטן, אשר ברובע סוהו בניו יורק, ומכיל כ- 260 חדרים, וכן אולמות כנסים וארועים, ומסעדה. המשקיע האמריקני גז הינו מילארדר אמריקאי מבוורלי הילס, השולט באימפריית ג'ינס בינלאומית בעלת מותגים רבים, וכן המייסד של רשת המסעדות ובתי המלון בודהה בר.

העיסקה לרכישת המלון נחתמה במסגרת הליך המתנהל בבית המשפט. בהתאם להליך שסוכם, תתבצע מכירה פומבית של הזכויות בבית המלון על ידי בית המשפט. במידה ויוצע במסגרת המכירה מחיר הגבוה מהמחיר שהציעו ASRR ושותפה, תוכל ASRR לבחור בין החלופה לרכישתו לבין החלופה שבית המשפט יאפשר את מכירתו לצד ג', שיציע סכום גבוה יותר, ואז להנות מהרווח הנגזר מהפערים הכספיים בין הצעתה לבין המחיר בפועל.

כדי לממן את חלקה בעסקה, ולמימון פעילותה השוטפת, גייסה ASRR בחודש אוגוסט האחרון סכום של כ-70 מיליון שקל, בהנפקת זכויות של מניות, ובהנפקת סדרה של איגרות חוב לציבור המשקיעים בתל-אביב.

ASRR דיווחה עוד בחודש שעבר, כי היא חתמה באמצעות חברה כלולה שלה על הסכמים מקדמיים למכירת 2 מתוך 5 מתחמי מגורים במדינת וירג'יניה שבארה"ב, בהם שותפה החברה. התמורה הכוללת שתתקבל על ידי ASRR ושותפיה במתחמים מוערכת בכ-210 מיליון שקל (כ-58.3 מיליון דולר), וחלקה של ASRR בתמורה מוערך בכ-53.3 מיליון שקל. החברה צופה, כי השלמת שתי העיסקאות עשויה להניב לה עודף תזרימי נטו – לאחר פרעון התחייבויות והוצאות אחרות – בסך של כ-24.4 מיליון שקל (כ-6.8 מיליון דולר). השלמת שני ההסכמים כפופה למספר תנאים כפי שסוכמו בין הצדדים.

אי.אס.אר.אר קפיטל בע"מ הינה חברת נדל"ן ציבורית, הפועלת בעיקר בשוק בארה"ב. לחברה מספר נכסים ברחבי ארה"ב, וכן נכסים בגרמניה ובישראל. השליטה בחברה עברה בשנת 2014 לידי ASRR LEGACY, שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן. מנכ"ל החברה הינו מר דני אבידן.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר