לראשונה תארח הכנסת את טקס האוסקר הסביבתי ביום הסביבה הבין-לאומי

הכנסת תציין את יום הסביבה הבין-לאומי ביום שלישי הקרוב, 17.6.14. יום זה מאורגן על ידי הכנסת בשיתוף ארגון הגג של ארגוני הסביבה - "חיים וסביבה", ויצוין במגוון דיונים בנושאי סביבה שונים בוועדות הכנסת, בהתכנסות מיוחדת של השדולה הסביבתית-חברתית של הכנסת, בראשות חברי הכנסת דב חנין וניצן הורוביץ, ובדיון מיוחד במליאת הכנסת, בו תידון חקיקה סביבתית.

ציון יום הסביבה בכנסת הוא מסורת. הכנסת מציינת כבר מספר שנים, מדי שנה, את יום הסביבה הבין-לאומי. ואולם, השנה לראשונה, תארח הכנסת את טקס ה"גלובוס הירוק", האוסקר הסביבתי שארגון "חיים וסביבה" מעניק לפרויקטים הסביבתיים שהצטיינו בשנה האחרונה. פרסי הגלובוס הירוק מוענקים זו השנה ה-11 ברציפות והם נחשבים לאירוע השנתי המרכזי של ארגוני הסביבה. את הטקס מוביל ארגון "חיים וסביבה", בו חברים כ-130 ארגונים מכל רחבי הארץ. בטקס יוענקו אותות הוקרה ל-11 זוכים על מצוינות בפעילות למען הסביבה. בטקס ישתתפו יו"ר הכנסת, ח"כ יולי יואל אדלשטיין המוביל את חזון "כנסת ירוקה" כמו גם חברי הכנסת דב חנין, ניצן הורוביץ וזבולון כלפה המובילים את "כנסת ירוקה" מול חברי הכנסת. גם מנכ"ל הכנסת, מר רונן פלוט, המנצח על כלל פעילות פרויקט "כנסת ירוקה" ישתתף בטקס.

הקטגוריות בהן יוענקו אותות ההוקרה: "הגלובוס הירוק" - תרומה משמעותית במיוחד לסביבה בישראל; ירוק בעיר - תרומה ייחודית לאיכות הסביבה והחיים בעיר; יוזמה עסקית ירוקה - לחברה המשלבת נושאי סביבה בליבה העסקית שלה; גלובוס ירוק מקומי - לארגון מקומי ולמאבק סביבתי מקומי שהגיעו השנה להישגים בולטים במיוחד; אות המתנדב הסביבתי - לפעיל/ה שבלט/ה השנה בהישגים בקידום הסביבה; אות לעובד ציבור - שפעילותו הסביבתית בלטה לטובה; חינוך הסביבתי - הישג פורץ דרך בחינוך הסביבתי; אישיות ציבורית – על פעילות משמעותית ומחויבות לסביבה לאורך זמן; ובפעם הראשונה יוענק גם אות בקטגוריית "תחבורה בת קיימא".

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר