משרד הכלכלה ומשרד הבינוי והשיכון ממשיכים בעידוד הבנייה

גם השנה, הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד הבינוי והשיכון ממשיכים את שני מסלולי המענקים לקבלנים וחברות הבנייה, שנועדו לעודד את המעבר מבנייה קונבנציונלית לבנייה מתקדמת ולהגביר את השימוש בשיטות בנייה מתועשת. 

 

 

רמת התיעוש בענף הבנייה בישראל נמוכה בכ-30% מהממוצע במדינות ה-OECD, ואחת הסיבות המרכזיות היא עלויות גבוהות הכרוכות ברכישה ותחזוקה של ציוד לבנייה מתועשת, שמרתיעות קבלנים רבים לעבור לשיטת בנייה שכזו, הכוללת מגוון רחב של שימושים בטכנולוגיות מתקדמות.

 

 

מסלול סיוע לרכישת ציוד לבנייה מתועשת

פועל מכוח הוראת מנכ"ל משרד הכלכלה מספר 4.39, מעניק סיוע של 50% מעלות הציוד הזה: תבניות ופלטפורמות מתועשות, עגורני צריח, מעליות משא, פיגומים חשמליים או תלויים או זקפיים, מכונות עזר ליישום חומרי גלם בטכנולוגיות בנייה מתקדמות (כגון: מכונות התזת טיח, סילו), ובלבד שסך הסיוע לא יעלה על 500 אלף שקל. לפירוט על המסלול >>

 

מסלול הסיוע לקבלנים

על פי תוכנית להגדלת התיעוש בבנייה מרקמית רוויה של מבני מגורים, שפועל מכוח הוראת מנכ"ל משרד הכלכלה מספר 4.40, מיועד להגדיל את תפוקת העבודה, קיצור משך זמן הביצוע ומשך זמן ההכשרה, תוך חיסכון בתשומות הנדרשות, על ידי שימוש במיכון וטכנולוגיות מתקדמות והעלאת איכות היציקות. זכיה במסלול זה, מקנה מענק כספי של עד 20,000 ש"ח ליחידת דיור למבקש סיוע שיבנה בשיטות הבנייה ורכיבי התיעוש, כפי שהם מוגדרים בהוראה ונהליה. לפירוט על המסלול >>

 

המועד האחרון להגשת בקשות הוא יום רביעי, 4.12.2019, עד השעה 14:00. 

 
יפעת שאשא-ביטון, שרת הבינוי והשיכון: "משרד הבינוי והשיכון שם דגש משמעותי על הטמעת שיטות בנייה מתקדמות, ומיזם משותף זה מהווה תמריץ חיוני עבור חברות יזמיות לפעול בשיטות אלה. אנו נמשיך לפעול יד ביד עם היזמים על מנת לוודא כי הענף כולו צועד אל עבר עתיד של בנייה מתקדמת יותר, מהירה יותר ובטוחה יותר".

 

ד"ר נחום איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות: "הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה מעורבת בגיבוש וביצוע מדיניות כלכלית בתחומים מגוונים. תוכנית זו מצטרפת למגוון פעילויות שמטרתן להגדיל את היצע הדירות בשוק, לקצר את זמני הביצוע ולהוזיל את רכישת הדירות.  זהו צעד נוסף להתמודדות כלל ממשלתית בנושא הדיור. אני קורא לחברות שעיסוקן בבנייה להתמודד ולהגיש בקשות למכלולים אלו".

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
אנונימי
כבר לא רלוונטי. תאריך ההגשה לסיוע נגמר ב4.12.19
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר