צרפתי שמעון סיימה את מכירת שלב א' בפרויקט צרפתי Garden

בשבועות הקרובים תוציא החברה לשיווק את שלב ב' ואת שלב ג'.

חברת צרפתי שמעון מדווחת כי סיימה את מכירת שלב א' בפרויקט צרפתי Garden בבאר יעקב, הכולל 4 בניינים. מדובר בארבעה בניינים בני 15 קומות עם תמהיל דירות מגוון אשר כולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, סה"כ 224 יח"ד בבניין.

בשבועות הקרובים תוציא החברה לשיווק את שלב ב', הכולל מגדל מפואר בן 20 קומות ואת שלב ג' הכולל 3 בנינים בני 12 קומות עם תכנון מתקדם ומיקום מצוין.

פרויקט צרפתי Garden כולל 430 יח"ד ב- 8 בניינים. הפרויקט תוכנן על ידי אבי שפייזמן אדריכלים. 50% מהדירות בפרויקט כוללות מרפסות ענק בשטח של כ-35 מ"ר, ובהן גינות תלויות עם צמחייה טבעית לצד מרפסת שמש מרוצפת. היקף המכירות הצפוי מוערך בכ-800 מיליון שקל. 

לדברי אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת שמעון צרפתי "רק לפני זמן קצר הוצאנו לשיווק את הבניין הרביעי, וכבר מכרנו את כולו, מה שמצביע על הצמא הרב לדירות בשוק. כבר נאמר כמעט הכל על הביקושים הגבוהים לדירות שפרצו מחדש עם נפילת הממשלה, והמציאות אכן מוכיחה זאת הלכה למעשה". 

השכונה החדשה בבאר יעקב המכונה מתחם 1517 צפויה לאכלס 3,500 יח"ד בשנים הקרובות ולהפוך את באר יעקב לעיר. לשכונה נגישות טובה לתל אביב ולערים נוספות – באמצעות רכבת ישראל וקירבה לצירי תנועה ראשיים דוגמת נתיבי איילון, כביש 431, כביש 6 כביש 4 וכביש 1. 
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר