קולקציית הקורסים של CivilEng Academy, חורף 2020

דווקא עכשיו, בעיצומו של חוסר הודאות הכללי והעתיד המעורפל – זה הזמן המתאים ביותר להוסיף כלי חדש לארגז הכלים המקצועי שלכם ולהשיג יתרון תחרותי שיסייע לכם בהמשך דרככם המקצועית.

CivilEng Academy שמחה להציע מגוון קורסים מקצועיים – ותיקים, חדשים ומעודכנים, המותאמים ללמידה בעידן הקורונה, שיסייעו לכם לצלוח את התקופה הנוכחית ויעזרו לפתוח כמה דלתות.

בנוסף למחזורים נוספים של כמה מקורסי הדגל שלנו, ביניהם קורס ניהול לוחות זמנים, קורס בקרה תקציבית וקורס ערבית מדוברת, יפתחו גם מספר קורסים חדשים וחדשניים – ייחודיים וייעודיים לענף הבנייה שיהפכו את ארגז הכלים שלכם לרחב ומקצועי יותר.

אז בואו להכיר את הקורסים שיפתחו בתקופה הקרובה:

אכלוס מוצלח – משלב התכנון ועד קבלת אישור אכלוסקורס מקוון | פתיחה: 20.10.20

מנהלי פרויקטים, יזמים, מפקחים, מי מאיתנו לא התמודד עם האתגר המורכב שנקרא קבלת טופס 4? קבלת אישור אכלוס הינו אקורד הסיום לפרויקט בנייה מוצלח, אולם הדרך לשם כאמור מורכבת ומפותלת ומותנית בניהול תהליך נכון ומסודר. היכרות עם שלל הבדיקות הנחוצות, הבנה של השלבים השונים, היכולת לפרק את המשימה הרחבה למספר תתי-משימות ובנייה מסודרת של התהליך עשויים להפוך את האתגר להצלחה גדולה!

רוצים לדעת יותר? לחצו כאן

ערבית מדוברת לענף הבנייה | פתיחה: 16.11.20

יודעים להגיד שוקראן וכיף חאלאק? מגניב, אבל רחוק מלהספיק. תקשורת בין אישית הינה גורם קריטי לניהול דינמיקה יומיומית וייעול תהליכי העבודה בשטח, כמו גם פיקוח ושמירה על הבטיחות בעבודה באתרים, ומכך נגזרת הצלחת הפרוייקט כולו.

הכרת השפה, המנהגים והתרבות הינם הכרחיים לקיום שגרת העבודה ובה בעת מאפשרים שיח פורה ובלתי אמצעי בין אנשי המקצוע באתר. בואו להכיר את השפה, את התרבות ואת המנהגים ולהוביל את העבודה המשותפת בצורה אפקטיבית יותר.

רוצים לדעת יותר? לחצו כאן

הכשרת מומחים למתן עדות וחוות דעת בבית משפט | פתיחה: 18.11.20

במחקר שנערך בטכניון בשנת 2007 נמצא הנתון המדהים, לפיו ב-100% מהדירות בישראל קיימים ליקויי בנייה. הנתון הזה ועוד ליקויים וסכסוכים רבים נוספים בענף מהווה בסיס לאלפי תביעות המגיעות בכל שנה לפתחם של בתי המשפט.

קורס ייחודי זה, יעניק למשתתפים כלים פרקטיים לכתיבת חוות דעת מומחים ולהופעה כמומחים בבתי המשפט במסגרת הליכים משפטיים והליכי בוררות, כמו גם ידע נרחב והבנה בסוגיות המקצועיות הנידונות בבתי המשפט ובהיבטים המשפטיים של סוגיות אלו.

רוצים לדעת יותר? לחצו כאן

קורס בקרה תקציבית | פתיחה: 2.12.20

ניהול פרויקטים בענף הבנייה הינו תחום מורכב, במסגרתו חייבים מנהל הפרויקט ואנשיו להבין לעומק את המשמעויות התקציביות של הפרויקט, החל משלב התכנון, דרך הביצוע ועד שלב המסירות וסגירת הפרויקט. כל זאת תוך קריאה מדויקת ובקרה מתמדת ורחבה של התקציב.

קורס בקרה תקציבית יעניק לכם כלים להבנת המורכבות של ניהול תקציב פרויקט, של ההשלכות וההשפעות של ניהול התקציב ושל אופן חישוב התחזיות והאומדנים לצורך קבלת החלטות מושכלות ומבוססות ולמניעת בעיות בהמשך הפרויקט.

רוצים לדעת יותר?  לחצו כאן

ניהול לוחות זמנים ומשאבים בבנייה ובתשתיות | פתיחה: 20.12.20

ניהול נכון ומדויק של לוח הזמנים בפרויקטים בענף הבנייה הינה קריטית. תקציבי עתק, משך זמן ארוך במיוחד ומשאבים עצומים הינם רק חלק מהפרמטרים שמגדירים מחדש את חשיבות ניהול לוחות הזמנים בענף, שכן בפרויקטים אלו, כל סטייה קלה מהתכנון משמעותה מכה כלכלית כואבת.

 קורס ניהול לוחות זמנים ומשאבים בבנייה ובתשתיות מציע למשתמשי הקצה היכרות עמוקה עם תוכנת ה-Project - מערכת ניהול לוחות הזמנים הפופולרית בענף הבנייה, יעניק כלים לניהול לוחות זמנים אפקטיבי באמצעות שימוש במערכת ויקנה למשתמשים ידע ושיטות לתכנון, בקרה ומעקב אחר לוחות הזמנים של הפרויקט.

רוצים לדעת יותר? לחצו כאן

התמודדות עם אתגרים בעולם התת-קרקע | פתיחה: 12.1.21

עולם תת הקרקע טומן בחובו אתגרים רבים, הן בפן הביצועי והן בפן התכנוני וההנדסי. אי הוודאות המאפיינת את התחום, הנגזרת מהאילוצים ההנדסיים והלוגיסטיים שמכתיבים הקרקע והסביבה הפיסית של אתר הבנייה, הפכה להיות חלק אינטגרלי מכל פרויקט ומאלצת את אנשי המקצוע להיות יצירתיים ובעלי הבנה כוללת בתחום.

קורס מקצועי וייחודי זה נבנה תוך מתן דגש על הכלים הפרקטיים על מנת לענות על הצורך ההולך וגואה ביכולות הנדסיות ומקצועיות, כמו גם על הבנה, ידע ויכולות לצורך ביצוע בחירה מושכלת של חלופות כלכליות

רוצים לדעת יותר? לחצו כאן

 

מעוניינים שנחזור אליכם עם פרטים נוספים לגבי קורס מסוים? מוזמנים להשאיר את הפרטים בקישור הזה ונחזור אליכם בהקדם או לחילופין צרו איתנו קשר במייל ori@civileng.co.il בוואצאפ 058-6862489 או בטלפון 054-5801668

נתראה בכיתות!

 

 

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
בוריס מלכין
שלום רב, אולי תחשיבו לפתוח קורסים לממוני בטיחות בענף שמוכרים כימי כשירות. אשמח לקבל העידכן. שנה טובה
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר