תכנים המתויגים עם: תחבורה ציבורית

אנשי המקצוע ב"תכנית אב לתחבורה" עובדים ימים כלילות כדי לשפר את תשתיות העיר. בתכנון: חמישה קווי רכבת קלה, עשרות נת"צים, שדרוגי כבישים ובנייתם של חדשים, חניון לאוטובוסים חשמליים והתממשקויות בין אמצעי התחבורה. המטרה: לגרום לתושבי המטרופולין לזנוח את הרכב הפרטי לטובת תחבורה איכותית, יעילה וירוקה. 

כ-40 מיליארד שקל בשנה עתידים לעלות הפקקים לכלכלת ישראל. בשל כך, בכנס דנו באפשרויות הקיימות לפתרון בעיית הפקקים: שיפור תשתיות, תחבורה שיתופית ועוד.

התפישה התחבורתית שלנו לא תשתנה אם הבית ומקום העבודה מציעים לנו חניה. אם לא יהיה מקום חניה, אנשים ייאלצו להשתמש יותר בתחבורה הציבורית - וזו תהיה חייבת להשתפר ולהשתדרג

מאת גיל שנהב

סגן הממונה על התקציבים באוצר אודי אדירי חשף כי האוצר מתכוון להציג שורת צעדים להקמת תשתיות תחבורה ציבורית, לצד שיפור בתשתיות הגז הטבעי והאנרגיה הנקייה ■ "היעד שלנו ל-2030 להגיע ל-40% מהנסיעות בתוך המטרופולין בתחבורה ציבורית"

60% מהציבור ישתמשו בתחבורה ציבורית אם משרד התחבורה יסיר את החסמים ויאפשר להם להגיע למקום העבודה או הלימודים במהירות בה הם מגיעים היום ברכבם הפרטי.

 

במאמר הקודם הוצג נושא יחסי הגומלין בין תנועת התחבורה הציבורית המועדפת לבין תנועת הולכי הרגל בצמתים מרומזרים עירוניים. 

סקר ספרותי מקיף ובו נסקר מיטב החומר המקצועי הקיים על הנושא מהארץ ומחו"ל. סקר הספרותי מוצג בטבלה מסודרת בה ניתן למצוא את התועלות הבטיחותיות והתנועתיות של כל אחד מהאלמנטים העיקריים בתכנון של מערכת תחבורה עתירת נוסעים (מתע"ן) ביחס לתנועת הולכי הרגל.

תושבי הפריפריה משלמים מחיר יקר של עד 230% לקילומטר/

עמודים

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר