בראק קפיטל: המשך שיפור בביצועי התיק המניב

בראק אן.וי מתמקדת בשוק הנדל"ן בגרמניה. לחברה 49 נכסים מניבים על שטח בהיקף כולל של כ- 870 אלף מ"ר, עם תפוסה ממוצעת של כ- 96% הן בנדל"ן המסחרי והן בנדל"ן למגורים.

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), מדווחת היום על תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת 2014. בראק קפיטל פרופרטיז אן. וי. (BCP) הינה החברה באמצעותה מרכזת קבוצת בראק קפיטל את פעילות הנדל"ן שלה בגרמניה. החברה מנוהלת על ידי גל טננבאום ואופיר רחמים.

במהלך הרבעון הראשון של 2014 המשיכה החברה להציג עלייה בהיקף ההכנסות, בשכ"ד מנכסים זהים (גידול של כ-3% במגורים) וברווחיות התפעולית והנקייה, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה (חוב נטו למאזן של כ-53.8%) ויחסי כיסוי חוב טובים (EBITDA לריבית של כ-2.5).

נכון למועד הדוח השלימה החברה שתי עסקאות - רכישת פורטפוליו מגורים בצפון גרמניה ומרכז קניות במדינת NRW - כך שתיק המגורים להשכרה כולל כ- 8,600 יח"ד והתיק המסחרי מתפרש על כ- 380 א' מ"ר, שניהם בתפוסה גבוהה של 96%. תשואת שכ"ד על סך הנכסים המניבים הינה כ- 7.5% (כולל עסקאות חדשות) בהשוואה לעלות מימון ממוצעת של 2.4% בלבד.

בפרויקט Grafental שווק במלואו שלב א' (202 יח"ד) והחברה צפויה להכיר לראשונה ברווחי ייזום החל מהרבעון הבא עם מסירת הדירות. בניית שלבים ב' 1 ו- 2 (197 יח"ד כולל ה-Forward sale) החלה בחודש אפריל ואחוז השיווק המצרפי עומד על כ- 60% נכון למועד הדוח.

פרד גניה, מנהל המחלקה הכלכלית בבראק אן.וי, מסר: "החברה ממשיכה את התרחבותה בתחומי הליבה תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה והצגת תזרים מזומנים ויחסי כיסוי חזקים. בפרויקט המגורים בדיסלדורף הושגה התקדמות משמעותית עם שיווק של 100% משלב א' ו- 60% מהשלבים החדשים שנפתחו, כאשר החברה צפויה להכיר לראשונה ברווחי ייזום כבר ברבעון שני 2014. רווחים אלה יחד עם יתרת המזומנים הגבוהה יאפשרו לחברה להמשיך ולהרחיב את התיק המניב. במקביל, האינטגרציה של העסקאות הרבות שנעשו במהלך 2013 ועד כה ב- 2014 צפויה להביא לשיפור בכל הפרמטרים התפעוליים המרכזיים וכן להעלות את שיעורי הרווחיות. המרווח הגבוה בין התשואה על הנכסים לבין עלות המימון והמשך הצמיחה בהכנסות צפויים להביא ליצירת ערך משמעותית בשנים הקרובות".


אודות בראק אן.וי

בראק אן.וי מתמקדת בשוק הנדל"ן בגרמניה. לחברה 49 נכסים מניבים על שטח בהיקף כולל של כ- 870 אלף מ"ר, עם תפוסה ממוצעת של כ- 96% הן בנדל"ן המסחרי והן בנדל"ן למגורים. בנוסף, לחברה חטיבת קרקע בהיקף של כ- 150 דונם במקום מרכזי בעיר דיסלדורף בגרמניה בה נבנית כיום שכונת מגורים בהיקף של כ- 1,000 יחידות דיור יחד עם זכויות בנייה לפארק משרדים בהיקף של כ- 124 א' מ"ר. המאזן המאוחד מסתכם בכ-1,057 מיליון אירו נכון למרץ 2014.

 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר