הכשרת הישוב התקשרה בהסכם אופציה עם קבוצת סופרין

הכשרת הישוב התקשרה בהסכם אופציה עם קבוצת סופרין לשיווק 80% ממגדל משרדים בן 40 קומות בבני ברק. התמורה הצפויה ממכירת המקרקעין שישווקו הינה כ- 84 מיליון ש"ח.

יתרת הזכויות במתחם הכוללות 12,000 מ"ר שטחי מסחר ו- 11,000 מ"ר מהשטחים במגדל המשרדים, ייבנו ויוותרו בבעלות קבוצת הכשרת הישוב

חברת הכשרת הישוב חתמה אתמול על הסכם אופציה עם קבוצת סופרין, בבעלות קלמן סופרין, על פיה תהייה האחרונה אחראית לשיווק המתחם בבני ברק המיועד להקמת מגדל משרדים בן 40 קומות, בשטח של כ- 55,000 מ"ר. 

בבעלות קבוצת הכשרת הישוב ייוותרו שטחי משרדים במגדל בשטח של כ- 11,000 מ"ר, וכן שטחים מסחריים ביתרת המתחם בשטח של כ- 12,000 מ"ר, אותם מתעתדת קבוצת הכשרת הישוב להקים במקביל להקמת מגדל המשרדים. 

הפרויקט ממוקם על חטיבת קרקע של כ- 14 דונם על ציר ז'בוטינסקי בכניסה למתחם העסקים בבני ברק (BBC). הפרויקט כולל תוכנית לבניית מתחם משולב של מסחר, משרדים וחניון תת קרקעי בהיקף כולל של 112,000 מ״ר. סך עלויות בניית הפרויקט כולו מוערכות בכ- 500 מיליון ש"ח.

התמורה הצפויה להתקבל תמורת מימוש האופציה לשיווק 80% משטחי מגדל המשרדים הינה כ- 84 מיליון ש"ח, לא כולל שטחי הכשרת הישוב שייוותרו, קרי: 11,000 מ"ר משרדים, שטחים מסחריים בהיקף של כ- 12,000 מ"ר, וזכויות בנייה עתידיות ככל שתהיינה. שוויין הכולל של כלל הזכויות במתחם רשום בספרי הכשרת הישוב בסך של כ- 128 מיליון ש"ח.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב, אמר היום: "הכשרת הישוב ממשיכה בקידום האסטרטגיה העסקית להרחבת פעילות הליבה שלה והגדלת ההכנסות בתחום הנדל"ן המניב.
אני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה עם קבוצת סופרין תאיץ את קידום בניית מתחם המשרדים במקביל לתוכנית בניית המתחם המסחרי אשר מקודמת על ידינו בנפרד". 

כיועץ לשני הצדדים בעסקה שימש אילן אמיר, שותף בגיזה, זינגר אבן. 

הכשרת הישוב יוצגה בידי עוה"ד ארז תיק, אופיר קינן ובן הלל ממשרד תיק, גלעד, קינן, וסופרין יוצגה בידי עוה"ד שי עדולם ואתי דולב ממשרד פישר, בכר, חן, וול, אוריון.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברה, הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בחו"ל ובישראל; ייזום פרויקטי מקרקעין בישראל ובחו"ל; החזקה ופיתוח של רישיונות לחיפושי גז ונפט; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים"; שילוט חוצות. מנכ"ל הקבוצה הוא מר עופר נמרודי.

קבוצת סופרין עוסקת בפעילות שיווק, ניהול הנדסי והקמה של פרויקטי נדל"ן בתחומי המגורים, המשרדים והמסחר ומתמחה בקידום פרויקטי נדל"ן בקבוצות רכישה.
בראש הקבוצה עומד קלמן סופרין, בעל ניסיון עשיר ומוניטין רב בייזום, תכנון ובניית פרויקטים מובילים בישראל וברחבי העולם.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר