הכשרת הישוב מכרה חלק מהזכויות בקרקע בבני ברק תמורת 70 מיליון שקלים חדשים

חברת הכשרת הישוב הודיעה היום, כי קבוצת רכישה שאירגנה קבוצת סופרין, בבעלות קלמן סופרין, רכשה זכויות למשרדים במתחם 'ארגמן' בבני ברק תמורת סך כולל של כ-70 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ. הסכם המכר שנחתם הינו בגין כ-65% מהזכויות לשטחי המשרדים בבניין שיוקם במתחם, שיתנשא לגובה של 40 קומות, וששטחו הכולל צפוי להסתכם בכ- 55,000 מ"ר. לאחר העסקה יוותרו בידי הכשרת הישוב הזכויות לגבי כ-12 קומות במגדל, בשטח של כ-18,400 מ"ר למשרדים וכן הזכויות להקמת 12,800 מ"ר שטחי מסחר במתחם.

כמו כן, בהתאם לתנאי ההסכם עם סופרין, היה והאופציה תמומש בגין יתרת ה- 15% מן הזכויות, הכשרת הישוב תקבל תמורת הזכויות הנמכרות על ידיה סך נוסף של כ- 14 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ, וזאת עד ליום 31 בדצמבר 2015. 

עלויות הבניה למגדל המשרדים בפרויקט, אשר לגבי הקמתו התקבל אישור עקרוני מבנק מלווה, הכולל את החניון, מוערכות בכ- 530 מיליון ש"ח. בניית הפרויקט צפויה להתחיל במהלך השבועות הקרובים, ולהערכת הכשרת הישוב תימשך כ-4 שנים.

מתחם ארגמן ממוקם על חטיבת קרקע של כ-14 דונם על ציר ז'בוטינסקי בכניסה למתחם העסקים בבני ברק (BBC). הפרויקט כולל תוכנית לבניית מתחם משולב של מסחר, משרדים וחניון תת קרקעי בהיקף כולל של 112,000 מ״ר.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב הביע סיפוק רב מן ההתקשרות בעיסקה מוצלחת בארגון של קבוצת סופרין, שהינה גורם מקצועי ומנוסה אשר היוותה קטליזטור לתחילת יזום פרויקט מגדל הכשרת הישוב בבני ברק, ומסר: "בכוונתנו לפתח את הזכויות שנותרו בידינו, ולהוסיף ליהנות מהפוטנציאל העסקי הטמון במתחם זה, שיוקם בלב לבו של מרכז העסקים של בני ברק, אשר כבר היום מסתמן כאחד מאזורי הביקוש החזקים בגוש דן. מימוש חלק מן הזכויות במתחם מתווסף למימוש חלק מזכויותינו במלון רימונים באילת תמורת כ-200 מיליון שקל בראשית השנה, כחלק מן האסטרטגיה של החברה להתקשר בעיסקאות המביאות להצפת ערך, לכניסת שותפים אסטרטגיים ולהגדלת הנזילות של קבוצת הכשרת הישוב, והכל תוך השארת הפוטנציאל להשאת רווחים עתידיים מן הפרוייקטים הללו בידי החברה".

את הפרוייקט מלווים משרדי עורכי הדין תיק-גלעד-קינן-בלחרסקי ופישר-בכר-חן-וול-אוריון ושות'. לצדדים בעסקה ייעץ מר אילן אמיר, שותף בגיזה-זינגר-אבן.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברה, הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל; ייזום פרוייקטי מקרקעין בישראל ובחו"ל; החזקה ופיתוח של רישיונות לחיפושי גז ונפט; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים"; שילוט חוצות. מנכ"ל הקבוצה הוא מר עופר נמרודי.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר