עסקת ענק לחברת MLP מקבוצת הכשרת הישוב

MLP צופה תוספת הכנסות שנתיות של כ-24 מיליון שקל בתום הקמת הפארקים.

במסגרת העיסקה, יוקמו 3 פארקים שיניבו תוספת הכנסות החל משנת 2016, ויגדילו את היקף שטחי ההשכרה של MLP בכ-30%.

חברת MLP, מקבוצת הכשרת הישוב, ממשיכה את מגמת הצמיחה שלה בפולין. MLP, הנסחרת בבורסת ורשה, פועלת בתחום של פיתוח, השכרה ותפעול של פארקים לוגיסטיים ותעשייתיים בפולין, ומהווה את אחת מהזרועות העסקיות המרכזיות של קבוצת הכשרת הישוב.

MLP חתמה על מספר הסכמים עם חברת קמעונאות מובילה מפולין, במסגרתו היא תקים עבור החברה הפולנית פארקים תעשייתיים בהיקף כולל של 120,800 מ"ר. ההסכמים כפופים להשלמת שינוי תוכנית המתאר אשר נמצאים באחריות השוכרת. הפארקים צפויים להיבנות על פני ארבע שנים, כאשר הפארק הראשון בהיקף של כ- 25,500 מ"ר צפוי להניב הכנסות כבר החל משנת 2016, פארק שני בהיקף של 53,500 מ"ר החל משנת 2017 והשלישי בשטח של כ-41,800 מ"ר, החל מסוף שנת 2018. כל הסכמי השכירות הינם לתקופה ארוכה של 15 שנים. MLP דיווחה לבורסה בורשה, כי היא צופה שההכנסות השנתיות מהשכרת הפארקים התעשייתיים לחברה הפולנית, לאחר השלמת שלושת הפארקים, יעמדו על כ 24 מיליון שקל (כ-5 מיליון יורו).

במקביל לפיתוח היזמי של MLP, היא ממשיכה להציג צמיחה בהיקף השכרת שטחי התעשיה והאחסנה גם ביתר הפארקים שלה בפולין. נכון לסוף המחצית הראשונה של 2014, לחברת MLP שטחים להשכרה בהיקף של כ-360,000 מ"ר, כך שההסכמים החדשים צפויים להגדיל את היקף השטחים ביותר מ- 30%.

חברת MLP סיימה את מחצית שנת 2014 עם הכנסות של 48 מיליון זלוטי (כ- 55 מיליון ש"ח) המהוות גידול של כ- 6% למול התקופה המקבילה, וכן עם רווח תפעולי (ללא שערוכים) של כ- 27.7 מיליון זלוטי (כ- 31.4 מיליון ש"ח), למול 26.6 מיליון זלוטי (כ- 30 מיליון ש"ח) בתקופה המקבילה אשתקד. ליום 30 ביוני 2014 ל- MLP נדל"ן להשקעה בשווי של כ- 994 מיליון זלוטי (כ-1.13 מיליארד ₪) והון עצמי בהיקף של כ- 535 מיליון זלוטי (כ- 607 מיליון ש"ח).

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת החזקות, הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בחו"ל ובישראל; ייזום פרויקטי מקרקעין בישראל ובחו"ל; החזקה ופיתוח של רישיונות לחיפושי גז ונפט; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים"; שילוט חוצות. מנכ"ל הקבוצה הוא מר עופר נמרודי.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר