חברת ביג פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2014

ישראל - ה NOI ברבעון הסתכם ב 60.4 מיליון ש''ח ( כולל 1.6 מיליון ש''ח מהכנסות מחשמל סולארי) זאת לעומת 58.1 ברבעון הקודם ו 53.4 ברבעון המקביל. עיקר העלייה נבעה מקניוני בית שמש וטבריה שממשיכים להשתפר ותרמו ל NOI ברבעון כ 4.9 ו 3 מיליון ש''ח בהתאמה לעומת 4.4 ו 1.8 מיליון ש''ח בהתאמה ברבעון קודם. אם ננטרל נכסים אלו וננטרל את ההכנסות מחשמל סולארי נקבל צמיחה מרשימה של 2.6% מנכסים זהים בארץ.

ארה"ב - גם בארה"ב החברה צומחת. ה NOI ברבעון הסתכם ב 7.6 מיליון דולר לעומת 7.1 ברבעון מקביל ( בארה"ב פחות נהוג להשוות לרבעון קודם כיוון שלעונתיות יש השפעה רבה). אם ננטרל השפעה של נכסים חדשים שהחברה רשמה נקבל צמיחה מרשימה של 2.1% בנכסים זהים.
החברה השלימה רכישה של נכסים ( חלק בסוף הרבעון וחלק לאחר סגירת הרבעון) בשווי של 128 מיליון דולר ושצפויים להגדיל את ה NOI של החברה ב 8.3 מיליון דולר ברמה שנתית. ההשפעה על ה NOI של נכסים אלו ברבעון הייתה מינורית והסתכמה ב 0.3 מיליון דולר בלבד. מעבר לכך, החברה דווחה שהתקשרה עם צד ג' לרכישה של מרכז מסחרי נוסף תמורת 19 מיליון דולר.

ספרד - אין חדשות. החברה ציינה שהיא עדיין נמצאת במו"מ מתקדם להשלמת העסקה.

FFO - ברבעון שעבר ציינו את העובדה שה FFO הושפע לרעה בעקבות המדד השלילי שיצר חבות מס גבוהה. הרבעון הזה הFFO הסתכם ב 41.4 מיליון ש''ח לעומת 35.2 מיליון ש''ח רבעון שעבר ו 32.7 מיליון ש''ח ברבעון מקביל. נזכיר שהחברה צפויה להגדיל את ה FFO שלה משמעותית במהלך השנה הקרובה ( הערכות שלנו שה FFO יגיע בעוד כשנה הקרובה ל 190 לא כולל העסקה של ספרד) בשל השלמת העסקאות מארצות הברית והשלמת בניית קניון אשדוד ומרכז מסחרי בצ'ק פוסט. החברה נסחרת לפי תשואת FFO בפועל של 10% ותשואת FFO מייצג של 11.5%.

שורה תחתונה: דוח טוב. להערכתנו ירידת השערים ( כ 8% במהלך הרבעון ) מהווה הזדמנות קניה שכן החברה ממשיכה להציג תוצאות טובות וצפויה לצמוח בקצב מרשים במהלך השנה הקרובה בגלל השלמת העסקאות בארצות הברית, השלמת ייזום בארץ וכמובן השלמת העסקה הגדולה בספרד.

המלצת קניה שמשקפת אפסייד של 20%.
 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר