צוות הבדיקה לאירועים הסביבתיים באזור חיפה החל את עבודתו

הצוות המיוחד שהקים השר להגנת הסביבה, ח"כ עמיר פרץ, לבדיקת האירועים שהתרחשו לאחרונה באזור חיפה קיים אתמול סיור ראשון בשטח. הצוות קיים פגישה עם נציגי הארגונים הירוקים באזור וביקר במפעל "שרפי כרמל" בעתלית שפעילותו עם חומרים מסוכנים הושבתה בהוראת המשרד להגנת הסביבה, לאחר אירוע חירום ושרשרת כשלים שהתגלתה במפעל. בנוסף, ביקר הצוות במתקן של תש"ן בקריית חיים ובאתר הפסולת ליד מט"ש חיפה בו ארעה השריפה שהביאה לזיהום אוויר חריג שהורגש ביגור וביישובי הסביבה.

מלבד האירועים הנקודתיים שהתרחשו, יבחן הצוות את האכיפה המתקיימת כיום מול המפעלים, הגברת השקיפות מול הציבור ואמצעים נוספים כגון ניטור ודיגום סביבתי. בפגישה עם נציגי הארגונים בה לקחו חלק הארגונים "צלול", "כחול ירוק" ו"הקואליציה לבריאות הציבור" הדגיש מנכ"ל המשרד, דוד לפלר, כי מטרת הצוות בראשותו היא לשפר את המצב הקיים ועל כן חשוב לו שבמהלך עבודת הצוות תילקח בחשבון גם עמדתם של הארגונים.

מנהל מחוז חיפה במשרד, שלמה כץ, הציג בישיבה נתונים לפיהם פליטת הגזים הרעילים והמסרטנים לאוויר (הידועים בשם VOC) ממפעלי מפרץ חיפה ירדה בחמש השנים האחרונות בלא פחות מ-45%. הוא הדגיש כי מטרת המשרד להגנת הסביבה היא להשלים הפחתה של כ-70% תוך שנתיים.

מנכ"ל המשרד הודיע כי המשרד ישפר את השקיפות לציבור וכי כבר כעת כל תוצאות הדיגומים בארובות המפעלים, כולל בדיקות הפתע, מתפרסמים בימים אלה באתר חופש המידע של המשרד.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר