שיכון ובינוי מקבוצת אריסון מדווחת על סגירה פיננסית בקולומביה

שיכון ובינוי הודיעה היום על סגירה פיננסית לפרויקט  Cundinamarca 010בקולומביה. הפרויקט הוא חלק מתכנית רב-לאומית לשדרוג מערכת הכבישים במדינה.

היקף הפרויקט (כולל עלות הקמת הפרויקט, עלויות מימון והפעלה בתקופת ההקמה והוצאות נוספות) נאמד כיום בכ-640 מיליון דולר ארה"ב. ההקמה תבוצע על-ידי חברת הבת שיכון ובינוי SBI.

מדובר בפרויקט BOT  למימון, הקמה, שיקום, תפעול ואחזקה של כביש אגרה בקולומביה באורך של כ- 154 ק"מ. הפרויקט ממוקם בסמוך לעיר בוגוטה, בירת קולומביה.

ההתקשרות בפרויקט היא מול רשות התשתיות הממשלתית במשרד התחבורה הקולומביאני (ANI). תקופת הזיכיון הינה 25 שנים (עם אופציה להארכה עד 29 שנים). 

במסגרת הסגירה הפיננסית התקשרה הקבוצה עם מספר גופים פיננסיים, מקומיים קולומביאניים ובינלאומיים, למימון ארוך טווח של כ- 460 מיליון דולר לפרויקט.

הסגירה הפיננסית הובלה על ידי חטיבת הזכיינות בשיכון ובינוי.

לפני כחודש דיווחה שיכון ובינוי על השלמת מימון לפרויקט להקמה, הפעלה ותחזוקה של נתיבי אגרה במטרופולין יוסטון שבטקסס, ארה"ב  בהיקף של כמיליארד דולר. כמו בקולומביה גם בטקסס, ההקמה תבוצע על-ידי SBI- זרוע הקבלנות הבינלאומית של קבוצת שיכון ובינוי.

משה לחמני יו"ר שיכון ובינוי:  "סגירה פיננסית בפרויקט בקולומביה, הינה שלב משמעותי נוסף במימוש האסטרטגיה הבינלאומית של הקבוצה להרחיב את פעילות התשתיות הבינלאומית של הקבוצה. השלמת הסגירות הפיננסיות בארה"ב ובקולומביה יתרמו לצבר ההזמנות של הקבוצה וכן לפיזור הצבר. נמשיך להתמודד על מגה פרויקטים בעולם, בהתאם לתפיסה האסטרטגית שלנו וגיוון הפורטפוליו".

מנכ"ל שיכון ובינוי, ירון קריסי: "שיכון ובינוי מגשימה את האסטרטגיה העסקית שעל פיה היא פועלת. שיכון ובינוי תביא לפרויקט יכולות ביצוע, מצוינות, מקצועיות וניסיון של עשרות השנים בביצוע מוצלח של פרויקטים דומים. אנו נמשיך להעמיק את הפעילות הבינלאומית שלנו".

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר